Delegated SP'lerde oyuncu değişikliği @damla @fakire1sadaka @fetch @overmybrain @orcunk.karaca ve ben!!

in #tr7 years ago

Delegated SP geldi haaaanıııım!!

Geçenlerde Delegated SP'lerin kullanımı ile ilgili bir yazı yazmıştım. Orada da hafiften bir serzenişte bulunmuştum. Ya yazıktır beni niye unuttunuz diye. Sözlerim minnowlardan dolphinlere ve dolphinlerden whale'lara gitmiş anladığım kadarıyla. Whale'lardan biri duruma kuyruğunu koymuş hemen. 

Şöyle bir oyuncu değişikliği durumu var arkadaşlar.

@toyga @guinsoo @hugin @eleadora @selin8 @talaxy yerine @fakire1sadaka @misalen @damla @fetch @overmybrain @orcunk.karaca a 2426 SP delege edilmiş. Güzel içerikleri ayırarak oy vermek önemli bir sorumluluk!! Artık oylarımı bolcana dağıtabilirim. ;)

Ya bu arada sağolun varolun, belli ki bir yerlerde bir emek semek durumu var. Emeği geçenlerin yazılarına bol upvotelar yorumlar olsuuun!!

Sort:  

Güle güle kullanın diyecem ama bu duruma ne kadar uygun düşer bu söz, bilemedim şimdi.☺️ Topluluğa bugüne kadar göstermiş olduğunuz samimiyet ve güzel katılımınızdan sonra, sanırım artık yeni bir yük ve sorumluluk var omuzlarınızda🏋️... bu destek ve delegasyonlar arttıkça ilerleyen zamanlarda, tüm topluluk üyelerini kapsayacaktır, diye düşünüyorum. Öyle değil mi sayın @monomyth ?
Not; neden oy at(a)madığımı merak ediyorsanız, yerlere düşen vote poweri tekrardan işe yarar bir değere yükseltmek için 💸 ... Yaa birde böyle bir tatlı dert var işte...neyse ki sabaha bitecek bu oruç 🌝🕗
Yorum değil bildiğin post yazdım 📜 kalabalık ettimse affola der, sizin adınıza çok mutlu oldum.📣🎉

Çook teşekkürleer! Oy nedir ki yorum olduktan sonra. Ayrıca ben upvote yerine yorumu tercih ederim. Delegatelerin Steem Power'ı adınaaa. Güç bende artık. He-Man gibin bir şey olduk ya. :D

Benim postu un-vote falan etmişsin. Şuraya tekrar yazıyorum. Olur da whale olduğunda beni unutursan, misalen damla sen de kimsin tanıyor muyum dersen çok fena olur. Steemitte post üstünde post bırakmam. Bir zamanlar minnowdu, whale oldu nerden geldiğini unuttu diye. Bilmiş ol hahaha

Haaa o olay yanlışlıkla oldu, 10 gün önceki yazıyı upvote etmeyi unutmuşum upvote ettikten sonra tarihine bakıp ödülün geçtiğini görünce geri aldım oyu. Hemen de yakalanmışım yav.

Olur mu yaaa hangi whale yalnız yüzmek ister ki şu steemit deryasında hem!

Biliyorum. Farkettim yanlışlıkla olduğunu :D

Ay hadi bakalım hepimize hayırlı uğurlu olsun canlar! Başlık çokzel!

Evet ya böyle hiç beklemediğin bir anda gelen sürpriz bir hediye gibi bir şey!

Teşekkür ederim kendim adına. Bu sorumluluğa elimden geldiğince katkıda bulunmak isterim. Yazılarımı çok sık yayınlayamıyorum çünkü genelde uzun ve bilgilendirici olmasına özen göstermeye çalışıyorum. Buralarda yeniyim ve bu kadronun içinde olmak güzel.

Ayneen, az ama öz iyidir bence de @orcun.karaca. İçten olsun hem yazı yazmak için olmasın yeter de artar bile.

Hayırlı olsun. Yerinde bir değişiklik olmuş :)

Değil mi ;)
Teşekkürler!!

Ooooooooooooooooh SÜPER SÜPER !

Serbest çağrışım oldu biraz ama. :D

Delegated SP'm nerelerdeydin tam zamanında geldin, süper süper! En güzel bölüm başlıyor, yanıma uzan seyredelim.

Eyvallah hepimize hayırlı olsun. Ağzını korkak alıştırma, SP lerin verilmesi için kimlerin canla başla çalıştığı az çok belli. Lütfen onlara özellikle isim vererek teşekkür et bence. Marifet iltifata tabidir. Misalen diyelim @misalen =))))

Very nice post.. already i am upvoted your post,,i am new at here,,i'm following you,,,please follow me back N upvote my post, thanks

This post received a 20% vote by @msp-turkey courtesy of @damla from the Minnow Support Project ( @minnowsupport ). Join us in Discord.

Upvoting this comment will help support @minnowsupport.

Congratulations @misalen! You have completed some achievement on Steemit and have been rewarded with new badge(s) :

Award for the number of comments

Click on any badge to view your own Board of Honor on SteemitBoard.
For more information about SteemitBoard, click here

If you no longer want to receive notifications, reply to this comment with the word STOP

By upvoting this notification, you can help all Steemit users. Learn how here!

Coin Marketplace

STEEM 0.16
TRX 0.15
JST 0.027
BTC 60256.67
ETH 2327.64
USDT 1.00
SBD 2.46