Bayram geliyor, İstanbul boşalıyor. Gezme zamanı!

in #tr7 years ago

Randowhale'la ilgili yazıdan sonra bir iki gün Steemit'e uğrayıp uzun zaman geçirememiştim. Bu arada olur ya okumadıysanız mutlaka okuyun o yazıyı. Hatta linkini de bırakayım aşağıya.

https://steemit.com/tr/@misalen/randowhale-su-an-cok-daha-mantikli-kesinlikle-okuyun

Bayram mı Tatil mi?

Bayram diyorlar ama deliye her gün bayram. Hele benim gibisine! Ama tatil dersen o zaman iş başka. Seviyorum böyle zamanları. Boşalıyor İstanbul, bir yerden bir yere gitmesi daha keyifli filan.

Bakar mısın şu haritaya, bu harita mutluluk, huzur güzellik değildir de nedir, söyler misin? 

Tüm yollar açık!! Rüyamda görsem inanmam. Manyaklık bu.

Peki ne yapacağız?

Gezeceğiz Steemian'lar gezeceğiz. Hunharca gezeceğiz. Aylık akbille metrobüse bineceğiz ve bu sefer, işte bu sefer... Heyecanlandınız biliyorum ben de heyecanlandım ama tutamıyorum, söylüyorum OTURACAĞIZ. Nasıl olur demeyin olacak hissediyorum. OTURACAĞIZ!! Valla.

Nereye gidilir?

Hah işte en sevdiğim yere geldik. 3 tavsiyem var her biri bir gün için. 

Topkapı Sarayı ve sonrasında Sultanahmet Meydanı için bence en iyi zaman, havalar süper kalabalık az. İstanbul'da turist olmanın keyfi çıkarılabilir.

Kız Kulesine bir tekne turu, çok severim zaten o yüzden başka bir şey dememe gerek yok sanırım.

Anadolu Kavağı'nda balık. Sadece balık bak, başka bir şey demedim. Demiyorum ben, sen uyduruyorsun devamını.

Aklınıza gelen daha iyi fikirler varsa paylaşın mutlaka, koca şehir her yer bir anda aklına gelmiyor insanın. :)

Sort:  

"Anadolu Kavağı'nda balık. Sadece balık bak, başka bir şey demedim. Demiyorum ben, sen uyduruyorsun devamını." Bayıldım buraya...Yazı tamamiyle güzel ama burası başka güzel olmuş sanki. :))

Hahaha değil mi, ağzımdan yani klavyemden başka birşey çıktı mı, şahit var mı hiç. Başka birşey demedim ben. :D

Bayram mı tatil mi'yi bilmiyorum da İstanbul çıkışı çile :D

İşte tam olarak o yüzden kalışı güzel :D

Coin Marketplace

STEEM 0.17
TRX 0.15
JST 0.029
BTC 61362.63
ETH 2454.23
USDT 1.00
SBD 2.56