Randowhale şu an çok daha mantıklı! Kesinlikle okuyun!

in #tr7 years ago

Randowhale!!

Normalde haftalık 3-4 yazı sınırımı aşmamaya çalışırım. Ama bu bir istisna. Daha önce @steemit-turkey'in Randowhale ile ilgili yazısında @randowhale'in nasıl çalıştığını öğrenmiştim ama hiç deneme fırsatım olmamıştı. Benim hiç o kadar SBD'm olmamıştı ki. :( Bu Mutluluk challenge'ından sonra aldığım 15 SBD ödülümle ilk defa bir whale oyu almayı deneyip bir iki yazımı bu yöntemle oylattım ve eğer kafam karışmadıysa bir yazıma +10$, bir başkasına +9$ bir diğerine ise +6$ ödül getirdi.

Peki Nasıl oluyor bu iş?

Kullanımı çok basit ama kısaca anlatıyım. (Ben de yeni öğrendim. :D) Wallet'a gidip SBD kısmından transfer'i seçiyorsunuz en başta. 

Sonra @randowhale'a göndereceksiniz. (randomwhale diye bir dolandırıcı vardı daha önce yazanlar da oldu dikkat edin. randowhale bizim adamımız.) 2 SBD seçeceksiniz. Memo kısmına ise hangi yazınızın oylanmasını istiyorsanız o yazının https:// ile başlayan tam adresini yazıp onaya basacaksınız.

Son adımda bu işleme yetkili olduğunuzu gösteren kısmı şifrenizle onaylayacaksınız. Gaza gelip şifreyi screenshot'a yazmamışımdır umarım. :D

Bu kadar!! Ha bir de bunu yaptıktan sonra gelip "@misalen çok teşekkürler yaaa sen olmasan bunu nerelerden bilecektik" derseniz bir de üstüne bir çay ısmarlarsanız da hoş olur yani. Ben, ben @misalen içerim o çayı ve dönüp arkama bile bakmam.

Sort:  

randowhale dinlensin biraz voting power toplasın ben de bugün biraz uğraştım.

Çay değil o ayran bence. Çünkü whale olup size oy atacağım diyen bir arkadaş vardı ben de sevindim bir tarafta beklerken daha whale olmadan minnowken oy atmayı falan bıraktı. hahaha

Dolphin olursa korkarım mute falan yapacak ilk etapta. Ya da downvote atabilir

:D olur mu ya hiç! Burada gerçekten okuyan, yorum yapan, zaman geçiren insanlar gördükçe en çok onları desteklemeye çalışıyorum. 10 oy için güç biriktiriyorum @damla aklımdasın ;)

şans faktörü de var aslında %1 civarı vote gelme olasılığı %30 ki bu durumda zararda olmuş oluyoruz gönderdiğimizden daha azı voteye yansıyor.
ben yazımı yazdıktan bir kaç gün sonra randowhaleye atıyorum rewards çok olan yazıya çok az olan yazıya az veriyor.

Zarar ihtimali eskiden de vardı ama sanki şimdi çok daha az. Ama bunu ödüller verildikten sonra göreceğiz.

%1-2 civarinda verdiginde mantikli olmuyor. Birde soyle dusunun 3 dolar verse kurator payini duserseniz hemen hemen kafa kafaya geliyor. Eskiden bence daha mantikliydi

Şöyle bir tavsiyem var küratör payını azalatmak için. Yazıyı yazdıktan hemen sonra oylatabilirsiniz. Öyle olunca küratöre çok gitmiyor yazara gidiyor diye biliyorum. :D
Yine de emin olamadım şimdi.

Balina arkasindan upvote yaptirirsaniz daha yuksek veriyor. Ilk 3 dk icinde yaparsaniz hepsi size kaliyor

Bunu bilmiyordum ama deneyebilirim belki gelecek sefere.

Böye yazılar yaz istediğin çay olsun. Yaylaları senin üstüne yaparız gerekirse :D

Yaylada gözüm yok demli bir çay olsun yeter. :D

Bir cay tiryakisi daha :=) ne güzel :D
@misalen gercekten bu cok iyi, sensiz napardim nasil ögrenirdim :D !
simdi hemen hepiniz dalmayin ama ayni zamanda, birakin vote powersi dolsun, burdan takip edin: https://steemdb.com/@randowhale
voting power fazla olsun ki, sansiniz da bol olsun. :)
sanki kacicakmis gibi hemen aman tanrim hemen yapmaliyim diye gaza geliordum az kalsin :D

Ya tabi çay candır. :D

Ben de oy gücü %25 diye çekindim başta. Ama bu yazıyı 10 dakika kadar önce oylattığımda aldığı ödül 6,3 dolar oldu. Yarın bir süre oylama yapmayacağı için denenebilir sanki. Tavsiyeeeler benden, çaylar sizden :D

Caaaayyylaaarr sirketden :D
Almanlar nasil sasiriyor ben uyumadan önce bi cay iciyorum diye :D Nasil uyucaksin diye soruyorlar.. ben diyorum.. evet, nasil uyuyabilirim nefis bir bardak siyah cay icmeden ?? :D

aklimda olucak artik bu randowhale her content de ^^.. ara sira kullanirim, severim böyle sans oyunlari :D carkifelekde döndürmek isterdim hep , ama paarmaakdan sonra demez miii :D

Yabancılar genelde kahveci oluyorlar, çay bizim işimiz, anlamaz onlar. :D Bu randowhale'da bana heycanlı gelen kısmı şans içermesi biraz. Yoksa öteki türlü al-ver biraz duygusuz gibi. Kumarbaz mıyım ne?

eh yani asil heyecan iste o 50 den kac gelicek diye merak etmek ve sansini denemek. bagimli olmadigin sürec kumarbaz degilsin yaaa :D

Yaşar Usta referansı yüzüme güzel bir tebessüm kondurdu. :)

Değil mi ya. Yaşar usta harbi efsane karakter, bazen böyle şaka yollu da olsa anmak lazım. :D

Sorry. i don't understand this posting
anyway.thank you for sharing

Hello, It's about @randowhale votes for 2 SBD. I share it with my Turkish friends.
Thanks for trying to read anyway :D

ah~~ thank you ^^

Coin Marketplace

STEEM 0.18
TRX 0.17
JST 0.032
BTC 63455.85
ETH 2722.31
USDT 1.00
SBD 2.58