One day of mine : Benim bir günüm.

in #tr6 years ago


Merhabalar herkese,

Güne yine kararlar alıp başladım, beslenme konusunda. Bir süre hayatımdan şekeri çıkarmak istiyordum,bunu kesinlikle detoks gibi algılamayın. O tarz vücudun kimyasını bozan ani değişiklere karşıyım!Benim amacım vücudumu biraz olsun arındırmaktı.

Fakat bu aralar beslenme konusunda aldığım kararlarda başarılı olamıyorum. Bunun nedeni tatlıya olan bağlılığım, yemekten ödün verebilirim fakat tatlıdan asla! Birazdan bunu paylaştığım görsellerde de göreceksiniz zaten.


 

 

Günün ilk saati gayet başarılı ilerliyordu, miss gibi yeşil çayımla başladım güne. Vicdanım oldukça rahattı taa ki öğlen oturduğum mekanın menüsünde WAFFEL resmini görene kadar...


 

 

 

 

 

 

Resmen sınandım! Daha sonra can boğazdan gelir dedim ve siparişi verdim. O an için Waffel,zayıf olmaktan daha cazip geldi.

Midem rahat fakat vicdanım huzursuz birşekilde güne devam ettim. Bu aralar kararımda duramıyor olmam da beni ayrıca üzüyor. Fakat kendimi çokta zorlamak istemiyorum çünkü önemli olan sağlık ve mutluluk. Kendimi çok fazla zorlayıp istediğim formda kalmaktansa bu şekilde kaçamaklarla kendimi memnun etmek daha doğru geliyor bana.

Hazır böyle kendimi teselli ederken, koca bir waffelı yiyip raydan çıkmışken battı balık yan gider dedim ve az önce tabiri caizse bu güzel İskenderi indirdim arkadaşlar.


 

Kendimi tanıyorsam akşama kendime teselli çayı yapar öyle uyurum. Neyse ki günü mutlu kapatmanın huzuru var içimde. Fazlalıklarında bir şekilde icabına bakılır artık... 🤷🏻‍♀️

 

Sevgiler...


Posted from my blog with SteemPress : http://emeltunc.steemblogtr.ovh/2018/06/20/one-day-of-mine-benim-bir-gunum/

Sort:  

Tatlı yiyerek mutluluk salgılamaya çalışanlardanım güne yumurta ile başlayıp akşam pasta ile kapatıyorum maalesef😣 Yaşlanınca zaten yiyemiycez deyip yasaklıları tüketiyoruz

Yalnız olmadığımı bilmek güzel 🙋‍♀️🤗

İyi günler, yazınız @kusadasi ve @try-market tarafından yürütülen Küratör Projesi için seçilmiştir. Cointurk etiketini kullanarak daha fazla destek alabilirsiniz.
Proje kapsamında daha detaylı bilgi almak için buraya tıklayabilirsiniz.
Cointurk Discord Kanalı
image.png

Çok teşekkür ederim 🤗

tatlıya karşı kim kendini tutabilir ki ? Ben de diyetteydim şimdi bunu görünce Bir Sufle söyledim Allah affetsin

Sütlava diye bir tatlı keşfettim mutlaka yemelisin o zaman feci bişey 👍😄

Sütlava mı ilk defa duydum Varmı şurda yemelisin diyebileceğin bir yer @miniklady

Tebrikler! Yazınız @tryardim topluluk hesabından oy kazanmıştır. #tr tagi altında kaliteli içeriklerizi görmekten mutluluk duyarız. Detaylı bilgi için Tryardım Desteklenen İçerikler 21 Haziran 2018 bağlantısını ziyaret edebilirsiniz.

post_banner_gf.gif

Çok teşekkür ederim 🤗

Coin Marketplace

STEEM 0.17
TRX 0.13
JST 0.027
BTC 61111.24
ETH 2687.89
USDT 1.00
SBD 2.61