Girl to girl : Kız kıza!

in #tr6 years ago (edited)

Merhabalar herkese,

Yazılarımı takip edenler Azrayı tanırlar. Bilmeyenler için tekrar tanıtmak istiyorum.Azra benim yeğenim, Ablamın kızı oluyor. Fakat benim kızım olsa ancak bu kadar sevebilirdim! Onunla vakit geçirmek bana çok iyi geliyor. Bazı konularda ona fikir danıştığım bile oluyor. Haftanın bir kaç günü mutlaka bizde kalır ve kız kıza vakit geçiririz. İkimizin arasında herkesin dikkatini çeken ciddi duygusal bir bağ var.

Kesinlikle yanımdan bir an olsun ayrılmıyor... Onu çok seviyorum!

Dün yine bizdeydi ve tüm günüm yine ona aia oldu. Zevkle! Genel rutinimiz'den şaşmayıp, Önce ona alışveriş yaomakla başladık.


Bu defa sadece bir şapkayla kurtuldum. Ne mutlu bana! Şaka bir yana ona can feda♡

Alışveriş sonrası oyun parkında vakit geçirmek istedi. Çoğu zaman oyuna bende dahil oluyorum. Gerçekten bu oyun parkları harika, insanın çocuk olası geliyor...


Benim isteklerim her zaman son sıradadır. O yüzden onun oyunu sonrası ancak kendi ihtiyaçlarımı gidermek için markete uğrayabildik. Fakat eğlenen yine o oldu. 🤷‍♀️


Günün sonuna ve en güzel yerine geldik. İkimizin de en sevdiğine... Vakit waffel vaktidir arkadaşlar!
 


Yine dolu dolu harika bir gündü benim için! Eğer sizin de çevreniz de ufak çocuklar varsa onlarla vakit geçirmenizi tavsiye ediyorum.

Bizim günümüz böyle geçti. Size de keyifli günler diliyorum. Vakit ayırıp okuduğunuz için çok teşekkür ediyorum.

Sevgiler...

 




Posted from my blog with SteemPress : http://emeltunc.steemblogtr.ovh/2018/06/14/girl-to-girl-kiz-kiza/

Sort:  

İyi günler, yazınız @kusadasi ve @try-market tarafından yürütülen Küratör Projesi için seçilmiştir. Cointurk etiketini kullanarak daha fazla destek alabilirsiniz.
Proje kapsamında daha detaylı bilgi almak için buraya tıklayabilirsiniz.
Cointurk Discord Kanalı
image.png

Çok teşekkür ederim 🤗

Tebrikler! Yazınız @tryardim topluluk hesabından oy kazanmıştır. #tr tagi altında kaliteli içeriklerizi görmekten mutluluk duyarız. Detaylı bilgi için Tryardım Desteklenen İçerikler 14 Haziran 2018 bağlantısını ziyaret edebilirsiniz.

post_banner_gf.gif

Çok teşekkür ederim 🤗

Premses Azraaa 🤗

You received an upvote as your post was selected by the Community Support Coalition, courtesy of @tryardim

@arabsteem @sevenfingers @steemph.antipolo @tryardim


Bu yazı Curation Collective Discord Sunucusunda küratörlere önerilmiş ve manuel inceleme sonrasında @c-squared topluluk hesabından oy ve resteem almıştır.
This post was shared in the #turkish-curation channel in the Curation Collective Discord community for curators, and upvoted and resteemed by the @c-squared community account after manual review.

Coin Marketplace

STEEM 0.29
TRX 0.11
JST 0.031
BTC 68398.12
ETH 3837.26
USDT 1.00
SBD 3.65