Steemit'den sonra (cointurk 16.projesi)

in #tr7 years ago

IMG-20171029-WA0006-1.jpg

Merhaba arkadaşlar;
Steemitle le tanıştıktan sonra hayatımda gerçekten de çok şey değişti. Tam da en çok ihtiyacım olduğu sırada karsima çıktı üstelik :)

Yaklasik olarak iki yıl önce Izmir'den Muğla'ya taşınmış, aynı zamanda çok sevdiğim işimdem ayrılmış, yeni bir şehirde yeni insanlara ve yeni bir hayata alışmak zorunda kalmıştım. İse giden insanlara ozenerek bakarken kendime faydalı olabilecek uğraşlar aramaya başladım. İşte tamda böyle bir dönemde sevgili @serpilem sayesinde Steemİt le tanıştım.

Steemİt diğer sosyal sitelerden oldukça farklıydı. Ben hergün ders çalışan bir öğrenci gibi sistemi çözmekle uğraşıyor bundan da keyif alıyordum. Öğrendiğim her yeni bilgi Steemiti daha fazla merak edip daha fazla burada vakit geçirmeme sebep oluyordu.

Steemitte ilk yazdığım gunler de sanki iki kelimeyi bir araya getiremem gibi geliyordu. Bir muhasebeci olarak hep sayılarla uğrasmistim. Tamam konuşmayı seviyordum ama kafamdakileri kağıda dökmek çok farklı idi.

Zamanla yazmayı öğrendim. Çok güzel olmasa da içimden geldigi gibi yazmayı öğrendim. Boş vakitlerimde kafama taktiğim şeylere aman boşver demeyi öğrendim. Araştırma yapip resim çekip çevreme daha duyarlı bakmayı öğrendim.

Son olarak burada bu güzel ortamda çok güzel arkadaşlıklar edindim.

İyiki buradayım :))

Sort:  

eyvallah kardesim o anlamda eminim bir çok kardeşimiz seninle aynı durum ve hisleri paylaşmışlardır

Okudugun icin tesekkur ederim . Birsey sormak istiyorum ben yaziyi paylastiktan sonra bazen degisip cümlelerim devrik cumle haline geliyor. Simdi de durum ayni . Belki sadece bana boyle gozukuyordur. Insallah disaridan normal gozukuyordur.

hocam sen turkceye cevir dediysen sayfayı ondan oyle gorunuyor olabılır

Evt oyle dedim teşekkürler

bu arda ben değişik cumle gormedım gayet ıyı yanı dediğim gibidir olay bence turkce yaptıgın ıcındr

World of Photography Beta V1.0
>Learn more here<

You have earned 5.70 XP for sharing your photo!

Daily Stats
Daily photos: 1/2
Daily comments: 0/5
Multiplier: 1.14
Server time: 07:32:11
Account Level: 1
Total XP: 156.55/200.00
Total Photos: 23
Total comments: 32
Total contest wins: 0
And have also received a 0.30 percent upvote.

Follow: @photocontests
Join the Discord channel: click!
Play and win SBD: @fairlotto
Daily Steem Statistics: @dailysteemreport
Learn how to program Steem-Python applications: @steempytutorials
Developed and sponsored by: @juliank

Evden daha kolay oluyor 😊 SAATsıkintisi olmadan iyki var steemit 😂 @mesafe

Kesinlikle:)

iyiki burdasın, uğurlar.

Sende oyle iyiki buradasin teşekkürler:)

İyi ki varsınız..Başarılarınızın devamını diliyor teşekkür ediyorum

Tesekkurler sizde oyle :)

Bu güzel paylaşım için teşekkürler.
Bu arada ben de size çok teşekkür ederim, bana kattıklarınızdan dolayı ;

Rica ederim paylasmak guzeldir:))

Duygularını çok güzel ifade etmişsin. Burada seni ve aileni tanıdığım için çok mutluyum. İyiki varsın güzel arkadaşım.😍

Bende seni tanidigim icin mutluyum ortam sizlerle guzel

Cok guzel bir paylasim. Iyiki burdasiniz. Paylasimizi cok begendim.

Yorum icin cok teşekkür ederim 😀

steemitten önce biz ne yapıyorduk yahuu :)

Coin Marketplace

STEEM 0.16
TRX 0.15
JST 0.029
BTC 55400.25
ETH 2294.55
USDT 1.00
SBD 2.33