O Benim İçimin Dışı...

in #tr6 years ago (edited)

İnsanı arkadaşı kadar ayakta tutabilen, hayata devam ettirebilen, doğrusunda yanında olup mutlu edebilen başka bir şey var mı?
Bence yok.
Gelecektir arkadaşlık, yaşamaktır arkadaşlık, hiç umudun kalmadığı zaman yeni bir hayat kurmaktır arkadaşlık.İnsanı tamamlayan en güzel kavram, eksik parçasıdır...
Ben şanslıyım.Arkadaşlık senelere dayan
maz ama 10 senemdir o benim. Çocukluğum, acım hüznüm, neşem, umudum, tarih edilmez duygum.
Çok fazla konuşmayı sevmem ben o yüzden içimin dışı olmuştur hep. Sesimi çıkarmasamda olur, o beni anlar. Hatta anlatır bana içimdekileri. Sadece derdimi değil her bir hissettiğimi, söyleyeceğimi, amacımı, isteğimi sonuna kadar anlar beni.
Onunla güzel olur herhangi bir şarkıyı dinlemek, hiç anlamı olmayan bir film izlemek. O kadar güzel bir duygu ki iyiki var cümlesinin zirvesidir o.
Yanlışımı sever düzeltebilmek için, doğrumu sever daha iyisini yapabilmem için. İnanmaktır o en çıkmaz anda, güvendir o en mutlu anda, sevgidir o sözlerin bittiği anda.
Gerçekten bir arkadaşın varsa bu hayatta, başa alabilirsin her şeyi. Tekrar yaşayabilirsin o zorlukları. En acı zamanın bile güzeldir onunla. nickcenter_142289518013.jpg

Sort:  

Tebrikler, çok güzel bir anlatım olmuş.

Congratulations @melikedemir! You received a personal award!

Happy Birthday! - You are on the Steem blockchain for 1 year!

You can view your badges on your Steem Board and compare to others on the Steem Ranking

Do not miss the last post from @steemitboard:

Are you a DrugWars early adopter? Benvenuto in famiglia!
Vote for @Steemitboard as a witness to get one more award and increased upvotes!

Congratulations @melikedemir! You received a personal award!

Happy Steem Birthday! - You are on the Steem blockchain for 2 years!

You can view your badges on your Steem Board and compare to others on the Steem Ranking

Vote for @Steemitboard as a witness to get one more award and increased upvotes!

Coin Marketplace

STEEM 0.31
TRX 0.11
JST 0.034
BTC 66772.03
ETH 3237.54
USDT 1.00
SBD 4.25