You are viewing a single comment's thread from:

RE: Sevgili Günlük #4 / İnsanlardan nefret ediyorum!

in #tr6 years ago

Olayın yakın tanığı olarak söylediklerinizin her harfine katılıyorum fakat; insanlardan nefret ediyorum sözü genel olmuş. Bazı insanlardan desek daha doğru olur kanısındayım. Sonuçta biz de insanız . Aramızda nefret edilmeyi değil sevilmeyi hakeden onca insan var emin olun. Ve dünya o iyi insanların hatırına dönüyor. Ama kanayan bir yaraya parmak basmışsınız bu yüzden çok teşekkür ediyorum. Bu konuda ben de size sonuna kadar katılıyorum. Keşke önce iğneyi kendimize batırabilsek...

Sort:  

güzel insanlar da var elbet ama o kadar azlar ki her yeri kaplamış kötülük ve kötü insanlar maalesef:(

teşekkür ediyorum yorumunuz için😊

Coin Marketplace

STEEM 0.18
TRX 0.16
JST 0.031
BTC 63376.09
ETH 2692.84
USDT 1.00
SBD 2.59