You are viewing a single comment's thread from:

RE: oysa ki bir tarihtir ağızlarını sildikleri..

in #tr6 years ago (edited)

Kaç yaşına geldim hala güzel bi peçete görsem kullanmaya kıyamam😊
Benim de kartpostallarım var hala duruyor.
Özellikle yeni yıl kartpostalları. Simli karlı olanların yeri ayrı.
Almanya’dan bir arkadaşımın gönderdiği kartpostalı zarfıyla beraber hala saklarım.
Ayrıca elinizde ne kadar peçetenin kaldığı önemli değil, önemli olan bu satırları yazdıracak ambiyansı yaşamış olmanız. Güzel bir çocukluk; şanslısınız. Bu güzel yazınızdan dolayı sizi kutluyorum...😘

Sort:  

benim de kartpostallarım var çok güzel😊
evet haklısınız bu güzel anıları yaşamaya paha biçilemez, teşekkür ediyorum beğenmenize çok sevindim😍

Coin Marketplace

STEEM 0.20
TRX 0.13
JST 0.029
BTC 65969.85
ETH 3429.28
USDT 1.00
SBD 2.68