You are viewing a single comment's thread from:

RE: Güzel Bir Yarışma : Aynı anda...

in #tr6 years ago

Tam da @tahirozgen hocama göre bir yarışma. Aynı paragrafta hem asansörde kalabilir, hem kara kedinin göğüs dekoltesine takılabilir, hem de oracıkta kendisini ameliyat edebilir:) hatta araya bir de Einstein'ı sıkıştırabilir:))

Sort:  

😂 eyvallah sevgili @maonx, yorumun beni güldürdü.

@gokhan83kurt güzel bir fikir çıkarmış gerçekten. Eğlenceli işler çıkacaktır umudundayım. Ben de niyetlendim niyetlenmesine de bakalım bir şey çıkar mı gerçekten emin değilim çünkü Böyle durumlarda, önden taslak belli olunca; stres oluyor ben de, kilitlenip kalabiliyorum :)))

Evet aklıma ilk gelen oydu benim de. Ama siz de parmaklarınızı biraz ısıtmaya başlayın bence

Bu yarışmada ilk aklıma gelen ünlü yazarımız @tahirozgen hocam oldu o şimdi bir paragrafta üç olay değil üçyüz olayı birden anlatabilir 👌
Tebrik ederim @gokhan83kurt hocam çok eğlenceli olacak gülmeye hazır olun komik bir paylaşım yapabilirim 🤣

Valla büyük bir sabırsızlıkla bekliyorum😊

Coin Marketplace

STEEM 0.18
TRX 0.14
JST 0.030
BTC 58613.96
ETH 3153.58
USDT 1.00
SBD 2.43