Güzel Bir Yarışma : Aynı anda...

in #tr6 years ago

image.png

Steem yine paldır küldür düşerken, dışarıdaki hava kaskatı buz olmuşken, bizim içimiz sıcak olmaya devam etsin. Steemit'i yine güzel ve eğlenceli bir iş için kullanalım. Aklıma bir yarışma konusu geldi. Oldukça özgün bir şey. Yarışma şöyle :

Yorumlara (ya da ayrı bir post olarak yazıp linkini yorumlara bırakabilirsiniz) 1 uzun paragraftan oluşan bir yazı yazın. Yazı oldukça özenli, detaylı ve düzgün olsun. Çok da tutarlı olmasını bekliyorum. Yazdığınız paragrafı okuduğumuzda aynı anda 3 farklı şeyi anlatıyor olduğunuzu anlamamız lazım. Yani üç tane birbirinden bağımsız olay, durum veya konuyu aynı paragraftaki cümlelerinizle anlatmaya çalışın. Bunun için de mecaz, hicaz bilimum bütün edebi sanatları kullanabilirsiniz.

Tam olarak ne demek istiyorum?


"Bugün yolda giderken bir buz parçasına bastım. Kaydım, düştüm ve kolum incindi. Sonra beni arkadaşlarım apar topar yerden aldılar, kaldırdılar ve bana 'iyi misin?' diye sordular. Ben de onlara 'iyiyim, iyiyim, önemli bir şeyim yok' dedim. Halbuki canım çok yanıyordu."

Paragrafında anlatmak istediğim şey buza basıp düşmem. Kolum acımış, arkadaşlarım bana halimi hatırımı sormuş. O kadar. Tek bir olay anlaşılıyor. Başka bir şey yok. Ama benim sizden istediğim öyle bir paragraf yazın ki, o yazıyı okuyan kişi o paragraftaki olaylar örgüsünden 3 farklı olayın (ya da durumun vs.) yaşandığını anlayabilsin. Yani A kişisi; "abi adam burada şunu şunu demiş" derken B kişisi "yok abi adam burada bunu bunu anlatmış, nerenden okuyon sen yazıyı" desin. Ayrıca bir C kişisi de "Tamam A, Tamam B her ikiniz de haklı olabilirsiniz ama benim bu adamın anlattıklarından anladığım şey, şu aslında" diyebilsin.

Var mı aranızda böyle bir harika yaratabilecek babayiğit? Bence var. Hem de bir çok. Hadi gösterin kendinizi. Çok eğleneceğiz.

Ayrıca isterseniz yorumlarda, "Ben bu yazdığım paragrafla X konusunu anlattım. Bunun yanı sıra Y ve Z anlamlarını da çıkarabilirsiniz." şeklinde bir açıklamada da bulunabilirsiniz. Ama bunu insanlar yorumlarını yaptıktan belli bir süre sonra yapsanız daha iyi olur.

"Hocam bizi böyle bir şey için yoruyon da ödül ne ödül onu söyle!"


  • Ödül = keyif.
  • Bir de benim naçizane 0,000bilmemne $'lık upvote'um
  • Ayrıca belki @edebiyat da upvote'larını esirgemez.

animasyonum.gif

Sort:  

Gayet eğlenceli yazılar çıkacak eminim. Her şeyden önce takipçisi olacağım, sonra kesin (0,0000 ... lardan ) destekçisi de olacağım, kim bilir belki katılımcısı da olurum :)

Bence kesinlikle katılımcı olmalısınız. Şurada bizbizeyiz.

Şükür ki yazmamaya karar verdim :)

Tabii ki esirgemem. Çok güzel oldu bu hocam. Ben de katılacağım ayrıca. :)

Ooo süper! Çok sevindim.

Tam da @tahirozgen hocama göre bir yarışma. Aynı paragrafta hem asansörde kalabilir, hem kara kedinin göğüs dekoltesine takılabilir, hem de oracıkta kendisini ameliyat edebilir:) hatta araya bir de Einstein'ı sıkıştırabilir:))

😂 eyvallah sevgili @maonx, yorumun beni güldürdü.

@gokhan83kurt güzel bir fikir çıkarmış gerçekten. Eğlenceli işler çıkacaktır umudundayım. Ben de niyetlendim niyetlenmesine de bakalım bir şey çıkar mı gerçekten emin değilim çünkü Böyle durumlarda, önden taslak belli olunca; stres oluyor ben de, kilitlenip kalabiliyorum :)))

Evet aklıma ilk gelen oydu benim de. Ama siz de parmaklarınızı biraz ısıtmaya başlayın bence

Bu yarışmada ilk aklıma gelen ünlü yazarımız @tahirozgen hocam oldu o şimdi bir paragrafta üç olay değil üçyüz olayı birden anlatabilir 👌
Tebrik ederim @gokhan83kurt hocam çok eğlenceli olacak gülmeye hazır olun komik bir paylaşım yapabilirim 🤣

Valla büyük bir sabırsızlıkla bekliyorum😊

ne enteresan bi yarışma konusu okudum ben böyle🙆‍♀️

😂 Evet bu biraz nöron artırıcı olacak 😂

Nöron ve ben 😃

Lütfen gülümseyin sadece bari; kahkaha atacak olursanız eve gidince yapın olur mu? :D katıldım çünkü aniden. :)

Kahkakadan daha ziyade nöronlarıma defragment yapmak zorunda kaldım.

Ben de komik bir şeyler düşünmüştüm ama olmuyor abi. Ne yapalım... :)

Yarışma ne zaman bitiyor ki... :)

Bilemedim 😂

Bitmesin. :) Ardı ardına nöron şeapalım. :)

Posted using Partiko Android

Biraz daha bekleyelim. Mesela 3 gün daha?!

Ben birincinin obulunmaz olması taraftarıyım siz?

Bunun aksini savunacak biri yoktur sanıyorum. :)

Posted using Partiko Android

Sanırım ben de şöyle katıldım. Kesin bilgi yayalım.😝 Ama pek nöron arttırmayabilir, belki azaltır

@sahinadm ve sizin paylaşımınızdan sonra bende nöron-möron kalmadı abi. Zaten azdı, olan da gitti:))

😬😂😂😂

Nöronlarım gittiği için ancak bunu çıkarabildim:)

Tamam birinci belli oldu ya, gidiyorum ben. :D

Gidin bakalım hocam. Birinciler hep önden gider:)

Katıldım ben de. Ama yarışma dışıyım. Yalnızca yazıp bi denemek istedim:

https://steemit.com/tr/@gokhan83kurt/soguk

Coin Marketplace

STEEM 0.18
TRX 0.14
JST 0.030
BTC 58559.96
ETH 3156.41
USDT 1.00
SBD 2.44