You are viewing a single comment's thread from:

RE: Peri Gazozu'nun İzinde

in #tr5 years ago

Sizi gördüğüme çok sevindim.

Ercan Kesal'ın doktor olduğunu biliyordum ama kitap yazdığını bilmiyordum. Aslında ismini de bilmiyordum. Ben de o diziden tanıyordum kendisini.
Aslında hepimizin hayatından bir roman çıkar heralde. Herkesin yaşamı boyunca karşılaştığı bir çok önemli, olağan dışı olaylar vardır. Hatta bence bazı hayatlardan bir değil bir kaç tane kitap çıkabilir :)

Hiç birileriyle aynı dünyada yaşamaktan utanç duyduğunuz anlar oldu mu?

Olmaz olur mu? Neredeyse her gün oluyor. Bunun için bir ana haber bülteninin izlenmesi kâfi..

Sizi burda görmek, yazılarınızı okumak büyük bir zevk gerçekten.
Değerli paylaşımınız için çok teşekkürler.

Sort:  

çok teşekkür ederim 🙏
ben de uzun bir aradan sonra yeniden bir şeyler karalamış olmama sevindim :)

sizi de buralarda görmek çok güzel ayrıca🌼

Aslında hepimizin hayatından bir roman çıkar herhalde.

aslında böyle 'anlatsam roman olur' tadında bir hikâyeyi günlerce gecelerce dinlesem de yaşanmışlıkları herkesin okumasını ve öğrenmesini sağlayabilsem..
bunu düşünüyorum ne zamandır ☘

Bence kesinlikle bir kitap yazmalısınız. Öyle ahım şahım olayların olmasına da gerek yok. Önemli olan olağan olayları bile heyecan verici bir şekilde okuyucuya aktarabilmek. Mesela Peyami Safa'nın 'Dokuzuncu Hariciye Koğuşu' adlı eseri. Bir gencin bacağjndaki rahatsızlıktan dolayı hastanelerdeki çektikleri sıkıntılar ve bir kızı sevip ona kavuşamaması. Sadece bu. Ama Üstad o kadar güzel ve akıcı aktarıyor ki bunu okuyucuya, hiç sıkılmadan bir solukta okuyup bitiriyorsunuz.
Bunu sizde rahatlıkla yapabilirsiniz bence. Çünkü yazılarınız çok güzel ve akıcı.
Size söz veriyorum, eğer kitap yazarsanız 10 tane ben alacağım :)

öncelikle çok teşekkür ediyorum bu güzel temennileriniz için, belki bir gün :)🙏

Size söz veriyorum, eğer kitap yazarsanız 10 tane ben alacağım :)

😽

haklısınız basit, olağan bir konuyu bile öyle güzel anlatıyor ki Peyami Safa; ama anlattıkları kendi hayat hikâyesinden izler taşıdığı için daha da etkileyici oluyor kanaatindeyim.
yaşanmışlıklar ve benzerlikler sayesinde herkes kendine özel bir yakınlık duyup bağ kuruyordur karakterlerle.. en azından benim için olayların kurgu olmadığını bildiğim zaman böyle oluyor.

Coin Marketplace

STEEM 0.25
TRX 0.11
JST 0.034
BTC 63202.55
ETH 3085.17
USDT 1.00
SBD 3.85