Miting..

in #tr6 years ago (edited)

Merhaba

Bugün günlerden 24 Şubat Pazar ve ben çalışıyorum ve Kayseri'de miting var.

Miting, belirli bir siyasi ya da sosyal amaca yönelik dikkati çekmek için protesto etmek, bir konuyu dile getirmek veya bir gösteri amacıyla yapılan, herkesin katılabildiği açık hava toplantısıdır.

protest-3666461_1280.pngGörsel

Özellikle siyasilerin kendilerini en iyi şekilde ifade ettikleri yerlerdir miting alanları. Bu da en doğal haklarıdır sanırım.

Yalnız benim burada itiraz etmek istediğim, eminim bir çok insanın da muzdarip olduğu bir nokta var.

Tamam miting yapın, isterseniz her gün yapın ama ne olur bunu o ilde yaşayan halkın huzurunu bozmadan yapın. Ulaşım hakkını ellerinden almadan yapın.

Daha mitinge 6-7 saat varken tüm meydana girişler kapatılıyor. İnanın o gün trafik felç. Altınızda arabanız da yoksa bittiniz. Ulaşım sıfır. İnsanların sinirleri alt üst oluyor. Tamam herkesin ulaşabileceği bir yer olduğu için şehrin meydanında yapılıyor olabilir ama farklı çözüm yolları üretmek lazım. Mesela şehrin daha ulaşımı etkilemeyecek bir yerinde yapılabilir ve servis kaldırılabilir o bölgeye.

Bir diğer üzerinde durmak istediğim önemli hususta miting sonrasındaki bırakılan alanın hali. İnanın ne çiçek kalıyor ne çimen. İnsanlar oraya sanki yeyip, içip kirletmeye geliyorlar. Şehrin meydanı berbat bir hal alıyor.

Son bir isteğim de mitingdeki asıl konuşmacıdan. Lütfen miting alanına halka bildirilen saatte geliniz. 10 dakka geçiyor yok, yarım saat geçiyor yok, 1 saat geçiyor yok, 1,5 saat geçiyor yok... Vali konuşuyor, Belediye Başkanı konuşuyor, eski Bakan konuşuyor, yeni Bakan konuşuyor, millet vekilleri konuşuyor. Konuşmayan kimse kalmıyor.:)

Bu arada sakın yanlış anlaşılma olmasın. Ben bunu A veya B veya C partisi için söylemedim. Kendim yaşadığım ve etrafımda da bir çok insanın yaşadığını hissettiğim için bu sıkıntıyı dile getirmek istedim.

Neyse, zaman ayırdığınız için teşekkür ederim. Ben şimdi iş çıkışı eve nasıl gideceğim kara kara onu düşünüyorum.:)

Hoşçakalın..

Sort:  

bu görsel de sanki tam uymuş, çok şeker değil mi:)
ayrıca miting ve gösterilerden nefret ediyorum
bknz: ankara :(

Bunlar da ponçik mitingciler.:))

Allah kolaylık versin hocam :) Her yerde aynı durum sanırım. Elinize sağlık, fırsat bu fırsat diyip sallasaydınız :P

Sallarken yazdım zaten hocam. O esnada başlıkta da karışıklık oldu zaten. Düzelttim sonra.:))

Congratulations! This post has been upvoted from the communal account, @minnowsupport, by maonx from the Minnow Support Project. It's a witness project run by aggroed, ausbitbank, teamsteem, someguy123, neoxian, followbtcnews, and netuoso. The goal is to help Steemit grow by supporting Minnows. Please find us at the Peace, Abundance, and Liberty Network (PALnet) Discord Channel. It's a completely public and open space to all members of the Steemit community who voluntarily choose to be there.

If you would like to delegate to the Minnow Support Project you can do so by clicking on the following links: 50SP, 100SP, 250SP, 500SP, 1000SP, 5000SP.
Be sure to leave at least 50SP undelegated on your account.

This post has received a 1.56 % upvote from @drotto thanks to: @maonx.


Bu yazı Curation Collective Discord Sunucusunda küratörlere önerilmiş ve manuel inceleme sonrasında @c-squared topluluk hesabından oy ve resteem almıştır.
This post was shared in the #turkish-curation channel in the Curation Collective Discord community for curators, and upvoted and resteemed by the @c-squared community account after manual review.
@c-squared runs a community witness. Please consider using one of your witness votes on us here

Coin Marketplace

STEEM 0.17
TRX 0.15
JST 0.028
BTC 59986.17
ETH 2417.93
USDT 1.00
SBD 2.45