Cüzdanınızdaki Birikmiş STEEM/SBD İle STEEMPOWER KiralamasteemCreated with Sketch.

in #tr6 years ago (edited)

Steem Power her bir steemit üyesinin şahsi etki gücü anlamına gelmekte... Özellikle Steemit'le yeni tanışan arkadaşların en büyük sorunu RC'si düşük olduğu için yorum yazamamak, bazen upvote bile yapamamak, işlem yapamamak. Kısacası ellerinin kollarının bağlı olması.

Bu sıkıntıların hepsini kendim yaşadığım için, bundan kurtulmanın yolunu Steemit'e yeni kaydolmuş ve bu sıkıntıları yaşayan insanlarla paylaşmak istedim.

Steem Power Kiralama
Daha önce duymuştum 'Steem Power kiralama' olayını ama sanki zor bir şeymiş gibi kafamda bir algı oluştu nedense. Halbuki sıkıntıdan kurtulmanın en basit yöntemi buymuş. Daha önce Wallet'ten Power Up yaptım hiç bir etkisi olmadı. Eğer cüzdanınızda bir kaç steeminiz ya da SBD'niz varsa bu sıkıntıdan rahatlıkla kurtulabilirsiniz. Peki nasıl SteemPower kiralayacaksınız:

Bunun için BlockTrades sitesine gidiyoruz.

Capture+_2018-11-11-11-40-50~2.png

........................................................

Send kısmından Steem ya da SBD seçiyoruz.

Receive (estimated amount) kısmından da 'Steem Power Delegation' seçiyoruz.

........................................................

Capture+_2018-11-11-23-50-30~2.png

Steem account name bölümüne de steemit kullanıcı adımızı yazıp Get Deposit Address'e tıklıyoruz.

Daha sonra size bir memo adresi verilecek. Bu adresi kopyalayıp Steemit cüzdanımıza yani Wallet'e tıklıyıp 'Transfer' diyoruz ve karşımıza aşağıdaki ekran çıkıyor.

Capture+_2018-11-13-16-59-12~2.png

From yazan yerde zaten kendi kullanıcı adınız yazıyor olacak. To yazan yere 'blocktrades' yazıyoruz.Amount yazan yere kaç steem ya da kaç SBD karşılığında SteemPower kiralamak istiyorsak bu miktarı yazıyoruz. Memo kısmına kopyaladığımız memo'yu yapıştırıp Next diyoruz. Hepsi bu kadar.

Ha diyeceksiniz ki daha yeni geldim nerden kazancım olsun. Ne Steem var ne de SBD. O zaman ya yatırım yapacaksınız. (Ben henüz yapmadım yatırım. Yaptığım zaman nasıl yapıldığı konusunda burada yine paylaşım yaparım.) Ya çok yardım sever bir insan çıkıp size Steempower kiralayacak. Ya da Steemit'te düzenlenen yarışmalara katılıp bir şeyler kazanacaksınız. @edebiyat ve @steemix'i takip edebilirsiniz bu konuda.

Yeni başlayıp sıkıntı çeken arkadaşlara bir nebze olsun yardımım dokunursa ne mutlu bana...

Kalın Sağlıcakla...

Görsel

Sort:  

Congratulations! This post has been upvoted from the communal account, @minnowsupport, by maonx from the Minnow Support Project. It's a witness project run by aggroed, ausbitbank, teamsteem, someguy123, neoxian, followbtcnews, and netuoso. The goal is to help Steemit grow by supporting Minnows. Please find us at the Peace, Abundance, and Liberty Network (PALnet) Discord Channel. It's a completely public and open space to all members of the Steemit community who voluntarily choose to be there.

If you would like to delegate to the Minnow Support Project you can do so by clicking on the following links: 50SP, 100SP, 250SP, 500SP, 1000SP, 5000SP.
Be sure to leave at least 50SP undelegated on your account.

This post has received a 3.13 % upvote from @drotto thanks to: @maonx.

gif.gif
Selam dostum postlarını https://steemix.net/ üzerinden paylaşarak SMIX Token kazanabilirsin ayrıca Steemix haftalık projesinden %100 oy alabilirsiniz.

Ben paylaşımlarımı telefonla yapıyorum. Çok denedim steemix'le yazmayı ama olmuyor. Mesela bu yazıyı paylaşmak istedim. Not defterime yazmıştım. Oradan kopyalayıp yapıştıramadım steemix'e. Bilmiyorum bilgisayarla nasıl ama telefonla steemix'ten paylaşım yapmak çok zor.

tag olarak sadece steemix ekleyip paylaşmayı dener misiniz ?

ben de hiç denemedim, faydalı bir paylaşım olmuş elinize sağlık.

Çok teşekkür ederim.:)

Posted using Partiko Android


Bu yazı Curation Collective Discord Sunucusunda küratörlere önerilmiş ve manuel inceleme sonrasında @c-squared topluluk hesabından oy ve resteem almıştır.
This post was shared in the #turkish-curation channel in the Curation Collective Discord community for curators, and upvoted and resteemed by the @c-squared community account after manual review.
@c-squared runs a community witness. Please consider using one of your witness votes on us here

Coin Marketplace

STEEM 0.19
TRX 0.15
JST 0.029
BTC 63114.90
ETH 2626.13
USDT 1.00
SBD 2.72