Kadın Yüzü Çizimi / Woman Face Drawing.

in #tr5 years ago (edited)

Merhaba Arkadaşlar,

Yeni bir çizimle tekrar sizlerleyim. Bir bayan yüzü. Bu resmimde farklı bir şey var.. Gördüğünüz gibi kızın dudağına ruj sürdüm.:) Pek anlamam bayanların bu boya cila işlerinden. O yüzden biraz dudağın dışına kaçırdım boyayı. Yinede yakıştığını düşünüyorum ben.

Öncelikle şunu belirtmek istiyorum. Resmi sayfanın tamamına yapmak yerine daha küçük boyutta bir obje bulup önce dikdörtgen şeklini elde ettim ve daha sonra başladım çizmeye. Çünkü diğer türlü beni çok daha fazla uğraştıracaktı.

Evet, geçelim çizimi aşama aşama anlatmaya..

Gerçi neyi anlatayımki yaa. Gördüğünüz gibi. Sırasıyla ne yaptığım gözüküyor zaten.

Burada önemli nokta kaşların ve gözlerin aynı hizada olması. Neyin nerde olduğuna dikkat etmemiz gerekiyor. Bundan önce bir çizim daha yapmıştım aslında. Biraz simetri hatası yapmışım. Gözün biri diğerinden aşağıda kalmıştı. Bunu resim bittikten sonra farkedince geri dönüşü olmuyor maalesef. O yüzden Steemit'e yüklemekten vazgeçtim.:)

YeniBelge 2019-04-02 16.55.06.jpg

2bP4pJr4wVimqCWjYimXJe2cnCgn3TDDCyENZ5grGUN.png

YeniBelge 2019-04-01 23.47.48.jpg

YeniBelge 2019-04-01 23.43.39.jpg

YeniBelge 2019-04-01 23.40.46.jpg

YeniBelge 2019-04-01 22.02.39.jpg

YeniBelge 2019-04-01 21.59.48.jpg

YeniBelge 2019-04-02 16.55.06.jpg

Kullandığım Materyaller:

  • 2B 0.7 uçlu kalem
  • kırmızı kuru boya kalem
  • Resim defteri
  • Silgi

Umarım beğenirsiniz. Başka bir çizimde tekrar görüşmek dileğiyle..

Hoşça kalın.

pBMyo3B2Sao2EbuHAFTX1CNWMbam25xJGPs4sKmLS6XL7kiohs2DTcXjFkW3YjtPf1geV1UDai21htBpRvCKdv7zEd24uMKUYirnTXq1b5z9XSqvigrTiCWTsv6NsNbfNoMFmrDMfKKKMTt4L2AHLTgktztJQ3qPADUuBPsqnK9obVnN.png

Hello friends,

I'm back with a new drawing. A lady's face. There is something different in this picture .. As you can see I put lipstick on the girl's lips. So I took a little bit out of the lip paint. I still think it suits you.

First of all, I'd like to point out. Instead of doing the entire page, I found an object of a smaller size, and then I got the shape of a rectangle, and then I started drawing. Because otherwise he would have worked harder for me.

Yeah, let's go on the drawing.

Although I'll tell you what. As you see. It looks like what I'm doing.

The important point here is that the eyebrows and eyes are aligned. We need to be aware of where it is. I've done a drawing before that. I made a little symmetry. Unfortunately, there is no turning back when he realizes this after the picture is over. That's why I stopped loading it to Steemit. :)

Materials I use:

  • 2B 0.7-point pen
  • Red dry paint pen
  • Painting book
  • Eraser

I hope you will like it. Hope to see you again in another drawing ..

Goodbye.

Sort:  

Vaay artık resimlerinize renk katıyorsunuz demek :) Yakışmış hocam. Ama gözlerdeki yuvarlak yani göz bebeği sanki biri diğerinden farklı olmuş. Anlatamadım biliyorum ama bakarsanız fark ediliyor. Elinize sağlık güzel olmuş :)

Evet @etasarim farkettim. Uyarın için teşekkür ederim. Editleyeyim.:)

Estagrfullah hocam ne uyarısı, belki bir anlamı bile olabilir diye düşündüm başta. Yani açı vermek adına öyle yapılmış olabilir, diye de aklıma geldi. Editlemeyin lütfen.

Sanırım oldu şimdi. Biraz aceleye geldi ama idare eder heralde.:) Çok çok teşekkür ederim @etasarim.

Rica ederim hocam. Elle iki şeyi aynı şekilde çizmek cidden zor. Bunun bir denemesini bilgisayarda yaptım şimdi. İki gözün büyüklüğünü kopyasını almama rağmen zor ayarladım. Hatta ayarlayamamış bile olabilirim.

Çok güzel çizmişsin @etasarim. Bilgisayarla harika işler çıkarabilirsin bence.

Ben kirpikleri unutmuşum.:) Gözün büyüklüğünü hiç farketmedim açıkçası. Örnek aldığım resimde de birazcık farklı gözüküyor büyüklükleri.

Yok hocam unutmamışsınız, sizin resminizde de kirpik vardı sanırım. Ben de o yüzden ekledim zaten. Bilgisayar konusuna gelince inş hocam siz çizim konusunda profesyonelleşince sizin öğrenmeniz gerekecek. Yaptığınız çizimleri bilgisayara atar tekrardan çizip renklendirirsiniz. :)

Congratulations! This post has been upvoted from the communal account, @minnowsupport, by maonx from the Minnow Support Project. It's a witness project run by aggroed, ausbitbank, teamsteem, someguy123, neoxian, followbtcnews, and netuoso. The goal is to help Steemit grow by supporting Minnows. Please find us at the Peace, Abundance, and Liberty Network (PALnet) Discord Channel. It's a completely public and open space to all members of the Steemit community who voluntarily choose to be there.

If you would like to delegate to the Minnow Support Project you can do so by clicking on the following links: 50SP, 100SP, 250SP, 500SP, 1000SP, 5000SP.
Be sure to leave at least 50SP undelegated on your account.

This post has received a 3.13 % upvote from @drotto thanks to: @maonx.

Congratulations @maonx! You have completed the following achievement on the Steem blockchain and have been rewarded with new badge(s) :

You made more than 600 comments. Your next target is to reach 700 comments.

You can view your badges on your Steem Board and compare to others on the Steem Ranking
If you no longer want to receive notifications, reply to this comment with the word STOP

To support your work, I also upvoted your post!

You can upvote this notification to help all Steem users. Learn how here!

Eline sağlık @maonx

Gördüğünüz gibi kızın dudağına ruj sürdüm.:) Pek anlamam bayanların bu boya cila işlerinden. O yüzden biraz dudağın dışına kaçırdım boyayı

Girişi gülümseterek yaptın. Şimdi bu rujun rengini beğenen kadınlar, senden rujun marka numara vs..ni isteyebilirler :P (rujların numarası felan vardı sanki diye biliyorum )

Teşekkür ederim hocam.

Bu rengi beğenme gafletinde bulunabilecek bir kadın çıkacağını zannetmiyorum. Dudağın bi tarafını silip düzelteyim derken numara mumara kalmadı, boya iyice kendinden geçti zaten. :))

Kadın* , diye düzelterek başlayayım yoruma. Çizimlerinizi takip ediyorum çok güzeller gün geçtikçe daha da geliştiriyorsunuz kendinizi. Kısa kısa ve üst üste çizgiler yerine tek hamlede ve bilek hareketiyle, gerektiğinde omuz hareketiyle olan çizgiler daha temiz çıkar. Taslak çalışmasını HB gibi çok az iz bırakan kalemlerle yapmak ve onun üzerine içinize sinen çizgiler üzerinden daha koyu bir kalemle çizmek daha iyi olabilir. Şuraya da çizim yaparken dinlediğim bir müziği bırakayım ^^


Çok teşekkür ederim @ruen. Sizden gelen yorum ve öneriler benim için çok kıymetli. Söylediklerinizde çok haklısınız. Tavsiyelerinizi dikkate almaya çalışacağım inşallah.

Müzik için de ayrıca teşekkür ederim. Çok güzelmiş.. Dinlerken insanın içi huzur doluyor.

Coin Marketplace

STEEM 0.21
TRX 0.13
JST 0.029
BTC 67563.69
ETH 3470.63
USDT 1.00
SBD 2.68