You are viewing a single comment's thread from:

RE: Kadın Yüzü Çizimi / Woman Face Drawing.

in #tr5 years ago

Vaay artık resimlerinize renk katıyorsunuz demek :) Yakışmış hocam. Ama gözlerdeki yuvarlak yani göz bebeği sanki biri diğerinden farklı olmuş. Anlatamadım biliyorum ama bakarsanız fark ediliyor. Elinize sağlık güzel olmuş :)

Sort:  

Evet @etasarim farkettim. Uyarın için teşekkür ederim. Editleyeyim.:)

Estagrfullah hocam ne uyarısı, belki bir anlamı bile olabilir diye düşündüm başta. Yani açı vermek adına öyle yapılmış olabilir, diye de aklıma geldi. Editlemeyin lütfen.

Sanırım oldu şimdi. Biraz aceleye geldi ama idare eder heralde.:) Çok çok teşekkür ederim @etasarim.

Rica ederim hocam. Elle iki şeyi aynı şekilde çizmek cidden zor. Bunun bir denemesini bilgisayarda yaptım şimdi. İki gözün büyüklüğünü kopyasını almama rağmen zor ayarladım. Hatta ayarlayamamış bile olabilirim.

Çok güzel çizmişsin @etasarim. Bilgisayarla harika işler çıkarabilirsin bence.

Ben kirpikleri unutmuşum.:) Gözün büyüklüğünü hiç farketmedim açıkçası. Örnek aldığım resimde de birazcık farklı gözüküyor büyüklükleri.

Yok hocam unutmamışsınız, sizin resminizde de kirpik vardı sanırım. Ben de o yüzden ekledim zaten. Bilgisayar konusuna gelince inş hocam siz çizim konusunda profesyonelleşince sizin öğrenmeniz gerekecek. Yaptığınız çizimleri bilgisayara atar tekrardan çizip renklendirirsiniz. :)

Coin Marketplace

STEEM 0.19
TRX 0.16
JST 0.033
BTC 64192.94
ETH 2764.54
USDT 1.00
SBD 2.65