Uzun bir aradan sonra yeniden merhaba

in #tr3 years ago

Uzun bir aradan sonra herkese tekrardan merhaba,
Kaç zamandır steemit şifrelerimi ve diğer bilgilerimi kaybetmiştim. Geçen gün eski bir arşivimde tesadüfen buldum.
Hani bir yerde belli bir süre yaşarsınız, ordan ayrılır ve tekrar yolunuz oraya düşer ya, işte öyle bir duygu yaşadım.

Bu platformda birçok insan ile tanıştım, birçok şey öğrendim. Termodinamiğin ikinci kanununa tabii olarak, çoğu ile iletişimimiz koptu.
Bazı şeyler de değişmiş platformda. Login yapmaya çalışırken, yok active key, yok master yok password derken, bir sürü deneme ile ancak login oldum (evet ya, onların farkı ne idi). Sonra bir Tron (TRX) muhabbeti olmuş. İşin daha ilginci, hala cüzdanda bir miktar Steem duruyor, sevgili Emrebeyler üstadın dpoll'üne delege ettiğim SP'ler, SBD vs vs.

Evet 2 sene önce, garip zamanlar idi, heyecanlı idi.
Peki bundan sonra ne olacak? Bilmem. Tekrar yazacağıma söz verir miyim bilemem. İş, güç yoğunluk vs derken artık bazı öncelikler değişti.

Bu postu neden mi yazdım? Sadece merak ettim, eskilerden kimse var mı? Görecek kimse olacak mı diye :))

Tanıdık olan ve olmayan, bu mesajı okuyan herkese tekrardan selamlar olsun.

Bir yerlerde tekrar görüşmek dileğiyle.

Sort:  

Hoşgeldin Mahsum. Kulaklarını çok çınlattık zamanında :))

Herkes koptu buralardan. Ben de çok aktif değilim. Arada bakıyorum. Yazını tesadüfen gördüm ve haber alabildiğime sevindim. Delegasyonlarını geri alabilirsin, o proje deaktif oldu steemde. (Hive'da aktif) Ayrıca airdrop oldu hive ve blurt'ta da coinlerin var, belki kullanmak istersin diye haber vereyim dedim. Kendine iyi bak :)

Damlaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa :))) Ben de sesini duyduğuma sevindim. Evet, ben baya uzak kalmışım. Dün gece biraz araştırma yaptım da, oalylar olay olmuş o sürede :)
Şimdi ben de HIVE'e geçiyorum. Orada görüşmek üzere.

Google'dan blurt diye baktım ama çok anlamlı şeyler bulamadım. araştırmaya devam edeceğim, ama tam olarak nerde ne var, bir link varsa paylaşırsan sevinirim :)

Tekrardan görüşmek üzere

Aynen. Ben de ne oldu bize diyordum. Termodinamiğin ikinci yasasıymış demek :))

Hive adresi hive.blog. Delegate / undelegate işlemi cüzdanlardan yapılıyor. Blurt da https://blurt.world

selam :)
eskilerden tanıdık bir yüz görmek ne güzel

Coin Marketplace

STEEM 0.30
TRX 0.12
JST 0.033
BTC 64386.10
ETH 3142.17
USDT 1.00
SBD 3.98