You are viewing a single comment's thread from:

RE: Uzun bir aradan sonra yeniden merhaba

in #tr3 years ago (edited)

Hoşgeldin Mahsum. Kulaklarını çok çınlattık zamanında :))

Herkes koptu buralardan. Ben de çok aktif değilim. Arada bakıyorum. Yazını tesadüfen gördüm ve haber alabildiğime sevindim. Delegasyonlarını geri alabilirsin, o proje deaktif oldu steemde. (Hive'da aktif) Ayrıca airdrop oldu hive ve blurt'ta da coinlerin var, belki kullanmak istersin diye haber vereyim dedim. Kendine iyi bak :)

Sort:  

Damlaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa :))) Ben de sesini duyduğuma sevindim. Evet, ben baya uzak kalmışım. Dün gece biraz araştırma yaptım da, oalylar olay olmuş o sürede :)
Şimdi ben de HIVE'e geçiyorum. Orada görüşmek üzere.

Google'dan blurt diye baktım ama çok anlamlı şeyler bulamadım. araştırmaya devam edeceğim, ama tam olarak nerde ne var, bir link varsa paylaşırsan sevinirim :)

Tekrardan görüşmek üzere

Aynen. Ben de ne oldu bize diyordum. Termodinamiğin ikinci yasasıymış demek :))

Hive adresi hive.blog. Delegate / undelegate işlemi cüzdanlardan yapılıyor. Blurt da https://blurt.world

Coin Marketplace

STEEM 0.20
TRX 0.13
JST 0.029
BTC 66892.02
ETH 3513.87
USDT 1.00
SBD 2.67