You are viewing a single comment's thread from:

RE: Ölümü Hissetmek!!!

in #tr6 years ago (edited)

@baycan neler yaşamışsın gözlerim dolu dolu yutkunarak okudum inanamıyorum demek istedim ama gerçekten ölüm bir anlık ve nasıl ne zaman ne şekilde olacağı bilinmeyen tahmin dahi edilemeyen Rabbim yüzüne bakmış trajik hikayen benim de çocukken araba kazasında ölümden dönüşüm hatırlattın ki aklımdan da çıkmıyor zaten o anı son anım zannetmiştim ifade bile ademiyorum o hissi kulaklarımda çınlayan kendi sesimdi sadece dilimden dökülen "Allahım... " ve doğru söylüyorsun buradaki mal mülk de dahil hersey emanet şu kuru canımız bile... ve Allah iyi amellerle gitmeyi nasip etsin hepimize ve de mutlu olarak...

Sort:  

İnsanoğluyuz işte ne zaman neyin başımıza geleceğini bilemiyoruz. Rabbim hepimizi kaza beladan korusun inşallah.
Güzel yorumun için teşekkür ederim 😍

Coin Marketplace

STEEM 0.27
TRX 0.11
JST 0.030
BTC 71055.62
ETH 3810.07
USDT 1.00
SBD 3.47