You are viewing a single comment's thread from:

RE: Sokağın solu-sağı

in #tr6 years ago

Benim bakış açıma göre elit diye tabir ettiğimiz kesimde bir işe yaklaşırken "ben" yani bireysel, sizin tabirinizle ghetto denilen kesimde "biz" yani toplu bir yaklaşım söz konusu.

Açıkçası elit tabaka da beklediğim ya da alışık olduğum samimiyeti bulamadım diyebilirim. Bazılarının yapmacık, doğallıktan uzak davranışları onlara karşı sert bir bakış açısı geliştirmeme neden oldu. Her iki kesimde de arkadaşlar edindim ama iki kesimde de beklentilerle davranışlar birbirini tutmadı.

Sort:  

Ben ikisinde de buldum. Sadece genel itibariyle bir taraf daha zahmetli. Daha yargılayıcı olabiliyor. Fakat en samimi arkadaşlarım da açıkçası elit (bu kullanım ne kadar doğru bilmiyorum:) dediğim grupta diyebilirim.

Samimiyeti çok fazla sorgularım açıkçası. Samimiyet denilen olay benim için üst seviye bir durumdur. Bu konuda oldukça titizimdir, belki de bu yüzden istediğim samimiyeti bulamıyorum. 🤔

Bazen ilk veren taraf olmak gerekir :) bırak insanlar sana ufak tefek yanlış yapsınlar. En baştan muhteşem bir güven duygusu talep etme. On kişiden biri de olsa zamanla çok farklı bir çizgiye gelebilir. Denemeni tavsiye ederim. 9u vakit kaybı yaratsa da kalan bir kişi değecektir :)

Coin Marketplace

STEEM 0.16
TRX 0.13
JST 0.027
BTC 58167.06
ETH 2592.42
USDT 1.00
SBD 2.44