You are viewing a single comment's thread from:

RE: Ben olmak

in #tr6 years ago

Hocam ben de bir zamanlar sizinkini benzer bir hastalığım vardı neyseki geçti. Düşünce denizine dalarsınız ya işte ben o denizden çıkamazdım aklıma gelen şeylerin ardı arkası kesilmezdi farkına varmazdım ama düşünmeye başladığım yerden öyle uzaklaşırdım ki farkettimğimde çok geç olurdu. Öyle ki bir de bu düşünceler aklınıza geceleri girer bir de uykusuzsanız sabahlara kadar ayaktasınız. Çok şükür şu anda o rahatsızlığı çekmiyorum benimkisi daha çok stres ve yorgunluktan meydana geliyordu. Şüpheciliğe gelince, bu konuda ben de hassasım bir çok ihtimal düşünürüm her seferinde olup olmayacağını kestirmeye çalışırım. Ta ki neticeye eresiye kadar.

Sort:  

Evet sonu gelmeden asla bitmiyor. Ayrıca stressiz bir dönemim olmadığı için farkı bilmiyorum :)

Coin Marketplace

STEEM 0.16
TRX 0.15
JST 0.029
BTC 56647.53
ETH 2372.20
USDT 1.00
SBD 2.26