Dumanlı Göz Makyajı / SMOKEY EYE MAKEUP TUTORIAL

in #tr7 years ago (edited)

7740_13581_1475434665_a5cac1.jpg

bir amatör olarak bence en kolayı en koyu (bold) olanları. çünkü hata yapma şansı çok az, üç ana adımda tamamlanıyor ve yapması çok keyifli.

alta krem bir baz kullanmak faydalı oluyor, sevgili paint potumu yanlış renk aldığım için siyah smoky makyajda kullanıyorum nasıl olsa alttan görünmüyor diye.

sonrasında ( siyah/kahve vb ana smoke renginden önce) göze yine koyu ama farklı bir renk sürmek biraz derinlik katıyor. ben bugün mac cranberry tüm göz kapağına ve the balm smoke balm'daki koyu yeşili crease bölgesine sürdüm. göz altına da azıcık cranberry ya da benzeri koyu pembe, mor, turuncu nasıl bir belli belirsiz renk istiyorsanız onu,

sonra hepsinin üzerine mat siyah bir farı sürdüm ama işin püf noktası ince tek katlar halinde gitmekte ki aslında sadece crease'e yoğun sürüp oradan tüm göz kapağıma dağıttım üç kat kadar bu işlemi yapınca alttaki rengi belli eden tatlı bir siyah oldu.

sonra kalın ve gelişi güzel şekilde siyah göz kalemini gözün üstüne altına sürüp kalem fırçayla dağıttım. ve simsiyah bir maskara gözü açık göstermesi için, hatta seviyorsanız, takmayı başarabiliyorsanız takma kirpik bu makyajda sırıtmayacaktır diye düşünüyorum.

As an amateur I think the easiest is the darkest (bold) ones. Because there is little chance of making mistakes, it is completed in three main steps and it is very enjoyable to do.

It is useful to use a cream base with alta, my dear paint pot is wrong color, so I use it in black smoky make-up how it does not look underneath.

After dark (again before the main smoke smell of black / coffee etc) the pond is still dark but it adds some depth to a different color ride. I drove all the way to the dark greenish crease area of ​​balm smoke balm and mac cranberry all over the eyelid today. If you want a vague color like a little cranberry or something like dark pink, purple, orange under your eyes,

Then I rubbed a matt black fritter over them all but the tricky point was going in thin single layers, actually I just drove to crease and I spread all the eyelids from there, it was a sweet black that showed three colors of this process.

Then I stay and move the beautiful black eye pencil over the eye and distribute it with a pencil brush. And a black mascara for the naked eye, even if you like, I think that the eyelash will not look bad in this makeup if you are able to wear it.

Sort:  

Cryptocurrency diye gelmiştim şimdi neler öğreniyorum burada. :D
Tonlama mühim, derslerin devamını bekliyoruz.

hahahah çok teşekkürler :D devamı gelecek ^-^

Merhaba yazınız için teşekkür ederim . Fakat bir tavsiyem olacak steemitte etiketleri doğru kullanmamız gerekiyor downvote almamız adına .
İyi günler dilerim :)

tam olarak nasıl yapmam gerekiyor anlayamadım da :) çok yeniyim herkesin yazdıklarına bakıp benzerini yapmaya çalıştım

Benim anladığım kadarıyla yazı Korece olmamasına karşın #kr etiketini kullanmışsınız, bu yanıltıcı olmuş. Yanıltıcı yazılar ya da spam, çalıntı yazılar downvote'lanıyor. Şu yazılarda steemitle ilgili bazı faydalı bilgiler var.
https://steemit.com/tr/@polat/steemit-te-ceza-almamak-icin-dikkat-edilmesi-gerekenler
https://steemit.com/tr/@polat/steemit-te-oylama-ile-ilgili-bilmek-isteyeceginiz-her-sey
https://steemit.com/tr/@osmanbugra/steem-steem-ya-da-steem-dollar-sbd-nasil-tuerk-lirasi-na-doenuestuerueluer
Orijinal yazılara devam! :)

Merhaba tekrar evet @osmanbugra 'nın da söylediği gibi Korece kullanmadığınız halde kr etiketini kullanmanız sizin downvote almanıza yol açabilir . Yazınızın içeriğiyle alakalı etiketler kullanmanız sizin için daha sağlıklı olacaktır :)

Coin Marketplace

STEEM 0.20
TRX 0.12
JST 0.029
BTC 61038.71
ETH 3404.98
USDT 1.00
SBD 2.50