You are viewing a single comment's thread from:

RE: #TR Topluluğuna Çağrı!

in #tr6 years ago

Steeme yeni katıldım. Öğrenmeye çalışıyorum. Bu süreçte küratör kavramınyla karşılaştım. Ancak TR topluluğuna baktığımda kürasyon olayı maddiyat toplamaya dönmüş. En azından bu kısa sürede ben böyle gördüm. Kendi açımdan demiyorum. Genel anlamda söylüyorum. Discord vb. kanallara katılım zorunluluğu, yardım etmezsen yardım alamazsın durumu, ya bizdensin ya değilsin hali ve dahası almış başını gitmiş.

Oy vermek zor değil, eğer benim gibi oy değerinin ederi yok gibiyse. Ama oy değerim yüksek olsaydı bende çakma küratörler gibi kendi hesaplarımamı oy verirdim. Veya ücret karşılığı mı oylardım. Eğer ben topluluk geliştirmek ve topluluktan destek bekleyen biriysem bunların ikisini de yapmamam gerektiğini biliyorum.

Coin Marketplace

STEEM 0.30
TRX 0.12
JST 0.032
BTC 62985.27
ETH 3098.43
USDT 1.00
SBD 3.83