You are viewing a single comment's thread from:

RE: Bedelli

in #tr6 years ago

Teşekkür ederim.
Evet, kural eşit uygulanmalı, katılıyorum. Çok çekiyoruz çifte standartlılıktan :(
Hedefimiz kaptanın dilediği gibi bir humanist yaklaşım olmalı ve bunun için çabalamalıyız ama şu anda gerektiğinde gitmek lazım işte :(

Sort:  

Katılıyorum yazdıklarınıza, tekrar teşekkürler vakit ayırıp yazdığınız için...
Memlekette muhalefet partisi olmayınca iş başa düşüyor, oy avcılığına iki dakika ara verip bu tip meselelerde çalışma yapmazlar!
Meşguller malumunuz, yeni odalarının tasarımı işiyle!
Gerçi bedelli söz konusu olunca onlar yine sessiz kalır!

Ben de katılıyorum yazdıklarınıza, üzgün olarak :(

Üzgünlük aşamasını geçeli çok oluyor, ben tahammül edemiyorum artık...
Son şakalarını da yaptılar, artık rahat ederler, ne desem boş...

Coin Marketplace

STEEM 0.30
TRX 0.12
JST 0.032
BTC 61660.23
ETH 3056.45
USDT 1.00
SBD 3.82