Üzülelim mi ? Sevinelim mi ?

in #tr7 years ago

Herkese merhaba ben @keepcalmandread

( %50 sbd & %50sp out ? %100 power in ???)

Steem & sbd dengesi eski günlerde oldugu gibi, yine steem avantajıyla devam ediyor.

image
source

Delegasyon vb. pazarlarda çok büyük bir düşüş görünmüyor fakat, geçtiğimiz haftaya nazaran biraz daha hareketlilik var.

Steem fiyatı neredeyse yarılanmış gibi görünüyor fakat, ben dahil bir çok kullanıcı çok üzülmüş görünmüyor.

Bu gibi durumlar için önemli bir durum hatırlatmak istiyorum.

Örn; Steem power
%100 steem power ödeme alma seçeneği seçtiğinizde, karlılık oranlarınızın değişeceğini hatırlatmak gerek.

Malum uzun süredir, sbd > steem sahnesine mağruz kaldığınız için, meslek körlüğü diyebileceğimiz bir vaziyette, kafanızın karışabileceğiniz düşünüyorum.

Neyse ki @keepcalmandread burada, teşekkürleri upvote kısmından kabul edebilirim. Bu konu hakkında oranlar ve hesaplamaları gözden geçirip tekrar bir yazı hazırlayacağım.

Bence bu aralık, daha fazla steem kazanmamız için, yatırım yapmamız için daha uygun bir sahne gibi görünüyor. Tabi uzun süre aramızda kalmayı planlayanlar için konuşuyorum. Kısa vade için hiç bir zaman tahmin ve tavsiyede bulunamadığım gibi, uzun vade için her zaman olduğu gibi bugün yine steem tavsiye ediyorum.

Aslına bakarsanız, bu aralıklarda steem için yükseliş beklentim(iz) vardı, fakat coin dünyasında çıkan çok fazla etkinlik-ayrımcılık ve kaos dolayısı ile böyle bir durum olduğunu düşünüyorum. O yüzden çok üzerinde durmuyor ve araştırmıyorum.

Pek vaktim olduğu söylenemez ama fırsat bulduğum zamanlarda daha fazla steem için düşünüyorum.

Malum 10 dolarlık bir yazıda, 1.4 steem power alma şansımız var.

Bu gibi durumlarda sbd düşüşü, bot vb. uygulamalar kullananlara zarar verebilir demek istiyorum fakat, ortalama x2 steem power kazanabilme ihtimalini değerlendirince, biraz daha düşünmek istiyorum.

Bu hafta böyle gider diye yorum yapıp aranızdan ayrılıyor ve herkese bol steem powerlı haftalar diliyorum.

source

Sort:  

This post has received a 0.31% upvote from thanks to: @keepcalmandread.
For more information, click here!!!!

Try the new Minnowhelper Bots for more information here

Do you know, you can also earn passive income after every bidding round simply by delegating your Steem Power to @minnowhelper?
you can delegate by clicking following links: 10 SP, 100 SP, 500 SP, 1000 SP or Another amount

Help support @minnowhelper and the bot tracker by voting for @yabapmatt for Steem witness! To vote, click the button below or go to https://steemit.com/~witnesses and find @yabapmatt in the list and click the upvote icon. Thank you.

Voting for @yabapmatt

You got a 3.13% upvote from @upmyvote courtesy of @keepcalmandread!
If you believe this post is spam or abuse, please report it to our Discord #abuse channel.

If you want to support our Curation Digest or our Spam & Abuse prevention efforts, please vote @themarkymark as witness.

You got a 4.76% upvote from @ipromote courtesy of @keepcalmandread!
If you believe this post is spam or abuse, please report it to our Discord #abuse channel.

If you want to support our Curation Digest or our Spam & Abuse prevention efforts, please vote @themarkymark as witness.

Sayenizde yeni şeyler öğrenip hatırlıyoruz emeğinize sağlk

Coin Marketplace

STEEM 0.19
TRX 0.15
JST 0.029
BTC 63843.45
ETH 2624.02
USDT 1.00
SBD 2.76