Steem ile ilgili sesli düşünüyorum...

in #tr7 years ago (edited)

Geçtiğimiz ay steem fiyatı 1.10 -1.20 dolar aralığında seyrediyordu yahut ben öyle hatırlıyor olabilirim.

Sonra ned bir açıklama yaptı ve yine anladığım kadarıyla; smt isimli bir projeyle örneğin herkesin bildiği ekşi sözlük platformu steem tabanını kullanarak ekşi token basıp kullanabilecek. Bir form var ücretini karşılayacak miktarı ismini belirleyecek gerisine karışmayacak. Ned abimizin ekibi gerisini halledecek. Tam olarak bu tarz şeyler olabilecek.

Biraz soru işaretleri bıraksa bile, gördüğüm kadarıyla faydalı olma şansı ve işleme olasılığı yüksek. Bu açıklamanın arkasından 1.40 ları görmüştük.

Bugün @murattatar isimli arkadaşımızın profilinden takip ettiğim üzere yine smt ile ilgili bir gelişme duyurulmuş ve fiyat artı yönlü hareket göstermiş.

image
İmage source

Buradan bakınca benim aklıma ilk gelen bu aralıklardan yada biraz daha aşağı seyrettiği sıralarda biraz steem sahibi olabilirsek; smt projesi hayata geçtiğinde ve güçlü bir isim ile ilgili bir anlaşma vs duyurulursa. Daha yüksek trendlere kavuşması mümkün gibi görünüyor.

Sadece şu sorun çıkarabilir.Btc fiyatlarının birden yükselmesiyle her coinden ciddi miktarlar geçiş yaşadı. Eksi sonuçları oldu. Bunun önüne geçmek diğer coinlerde biraz zor. Steemde ise, belirli bir oranda önleniyor. Ama benim sorun gördüğüm kısım, düşük seviyelerde biraz fazla oyalandı ve o noktadan alım yapanların bir çoğu muhtemelen 1 dolarları gördüğünde satıp çıkmak isteyen kişilerden oluşuyor.
bu sahne tam anlamıyla gerçek yükselişler görülmesini biraz etkileyebilir. Örnek olarak 10x artış gelmesi gerekirken 6x-7x görülebilir.

(Bu detay küçük rakamlar için önemli değil gibi görünebilir. Esasında küçük rakamlarla yatırımda; kısa vadede ciddi oranlarda yükselme beklenmiyorsa gereksizlik durumu oluşur. O yüzden ben gördüğümü aktarmak istedim.)

Steem ekibinin boş durmadığını ve çareler aradığını görüyorum. Daha iyisi için çabaladıklarını düşünüyorum.( Yanılıyor olma ihtimalim her zaman bi köşede bekliyor.)

O zaman yakın zaman içerisinde bir yükselme görebiliriz gibi sanki. Biraz. Sanırım...

Bir kaç yerden token basma istekleri görülüyorsa...
2018 başlarında proje hayata geçecekse...

Biraz pozitif şeyler bekliyorum diyebilirim. Eğer bitcoinle ilgili saçmalıklar yaşanmaz ve insanlar kandırılmazsa...

Tarihi bir not alayım ben.( 16.11.2017) Hadi olm kemik.

Sort:  

Bitcoin rahat durursa:) Ocak sonrası tüm altcoinler Bull market beklentisi yüksek tıpkı geçen seneki Nisan Mayıs peryodunu gibi. Steem özelinde asil kan kaybi bazı iyi geliştiricilerin EOS 'a kayması ki son dönem hareketleri bunu ispatlar nitelikte. Steemit henüz kendi iç dengesini kuramadı ama piyasada steem &steemit ilişkisinin bu denli verimli bir benzeri yok. Transaction hacimlerinde Bitcoin dahil tüm crytpolara fark atmış durumda, uzun vade de tüm coinler en büyük sınavı olacak kullanılabilir lik steem de sorun olmayacak doğası gereği, bunun farkında olan ekip bu avantajı tüm sektöre SMart Media Token ile sunmaya hazırlanıyor. Son 20 milyon luk yatırım haberide bunun işaret fişeği . Kısa ve orta vade artar azalır bir şey diyemem ama uzun vade de crypto paralar var oldukça steem hep saglam olacak, yeterli steemitte minnow & whale adaletsizligine bir çare bulunsun.

Bir kaç açıklama okudum sanırım bu adaletsizlik konusuyla ilgili. Bir sonuç çıkar mı? Bilmem ama biraz değişik hareketlerde seziyorum bakalım neler göreceğiz. Bir değişiklik bekliyorum diyebilirim.

Randowhale bitti, minnowbooster da sıkıntılı whitelist muhabbetine, Çinli ve Koreli whale lerin delegasyonu alındı. Üzerine utopian sndbox ocd gibi projelere ağırlık veriliyor bakalım yaza kadar belli olur, bir hardfork gelirse birşeyler değişir.

Normalde popülerleşip değer artılı görülmesi gerekirken, herkes gözünü BTC ve BCH ye çevirmiş olduğu için bu süreç geçene kadar çok büyük beklentiler gerçekleşmeyecektir diye düşünüyorum.
Tarihe benide not al @keepcalmandread :))

Calling @originalworks :)
img credz: pixabay.com
Nice, you got a 66.0% @cryptomancer upgoat, thanks to @keepcalmandread
It consists of $2.19 vote and $0.73 curation
Want a boost? Minnowbooster's got your back!

This post has received a 2.32 % upvote from @buildawhale thanks to: @keepcalmandread. Send at least 1 SBD to @buildawhale with a post link in the memo field for a portion of the next vote.

To support our daily curation initiative, please vote on my owner, @themarkymark, as a Steem Witness

This post has received gratitude of 5.64 % from @appreciator thanks to @keepcalmandread.

@minnowpond has voted on behalf of @minnowpond.
If you would like to recieve upvotes from minnowponds team on all your posts, simply FOLLOW @minnowpond.

            To receive an upvote send 0.25 SBD to @minnowpond with your posts url as the memo
            To receive an reSteem send 0.75 SBD to @minnowpond with your posts url as the memo
            To receive an upvote and a reSteem send 1.00SBD to @minnowpond with your posts url as the memo

@minnowpond has voted on behalf of @minnowpond.
If you would like to recieve upvotes from minnowponds team on all your posts, simply FOLLOW @minnowpond.

            To receive an upvote send 0.25 SBD to @minnowpond with your posts url as the memo
            To receive an reSteem send 0.75 SBD to @minnowpond with your posts url as the memo
            To receive an upvote and a reSteem send 1.00SBD to @minnowpond with your posts url as the memo

Hadi olm kemik

smile.png Üstad melek yatırımcılar gibi, "pek çok fikire/projeye yatırım yapıp, aralarından tutanlarla yürümek" gibi yaklaşımın varsa, böyle kişilerin hangi ICO'lara yatırım yaptığında dair gizli(?) :) bir link paylaşabilirim discord'da goz-kirp.png

Merakla bekliyorum. Neden olmasın :)

Ben hepsiyle ilgilenmiyorum ama steem ile ilgili böyle birşey görmüş gibi hissettim kendimi o yüzden paylaşmak istedim sadece. Yengeç burcu hislerini hafife almamak lazım :)

gönderdim ;)

Steemit'in bir market girişimle steem coinleri değerlendirebileceğimiz bir platform oluşturduğunu düşünsenize, ilk etapta lokal market kullanımı sonrasında global. Sadece dijital içerik üretimiyle sınırlı kalmayıp evinde patik ören resim çizen insanlar içinde mükemmel bir ortam olur burası :) Böylesine büyümüş ve gelir sıkıntısı yaşamayan bir platformun bunu başarabileceğine inanıyorum ben

Btc rahat durmuyor ki yeni yelkenler açalım :)

Coin Marketplace

STEEM 0.21
TRX 0.13
JST 0.030
BTC 67167.83
ETH 3499.47
USDT 1.00
SBD 2.81