You are viewing a single comment's thread from:

RE: TR Okyanus'unda Dümensiz Hareket Eden Tekne

in #tr6 years ago

Ben daha önce bir yazımda bahsetmiştim bir delikanlı çıkar adaleti sağlar diye. Beklemediğim yerden çıktı.

Monomyt olayından itibaren bir film başladı ve herkes izliyor. Kuşadası ekibi içeride güzel bir power sahibi olduüu için, burada bulunan bir başkasının yapamayacağına inanmış durumda. Hem bir yandan tr nin ve steemitin gelişmesini istediğini belirtiyor, hemde diğer yandan her fırsatta kaos çıkarıp bu gelişmenin önünü kesiyor. Şuanda yaklaşık 3 aydır bittrex-binance üzerinde steem al satıyla ilgileniyorum ve yakın tarihte düğünüm var. Telaşeyi atlattıktan sonra treasureteam hesabına sp olarak aktarmayı ve yerli sndbox oluşturmayı planlıyordum. Benimle sohbet edenler bilir, son 6 aydır hayalimdir. Şuanda 2 yeni restorant açmak durumundayım ve vaktim çok dar. Bu yüzden buraya yatırımlarımı aktarmadığım gibi vakitte ayıramıyorum.

Kuşadası ile mesut arasında bulunan problem bütün tr ye lanse edilmemeli. Burası eski steemit değil. Ortada yeni katılan 100lerce insan var. Bu tarz konuşmalar hepimizi küçük düşürüyor. Buraya gerçek bir şirket veya gerçek bir yatırım gelmesini engelliyor. 50 bin steem powerı olan birsi 'bayraklarım bak' diye tehdit ederse burada emek veren sayısı gördüğünüz üzere azalır. 9 aylık steemit yazarları kaos yüzünden bıraktı. Bir çok kişi power downda, yeni gelen adamlarda platformdan önce down vote öğrendi.

Şu bir gerçektir. Ben bugün yazı yazmayı bırakır ve hesabımı otomatik olarak kuşadası ekibini down vote etmeye başlarsam önüne kimse geçemez. Biz şimdi bunu neden konuşalım? Derdimiz bir birimize çelme çakmak mı? Derdimiz elimizdeki paraları steemite sokup gövde gösterisi yapmak mı ? Hadi biz lanet olsun dedik, paramızı sokmadan bu platformu bıraktık gittik. Kuşadası bu kadar yatırımı down vote vermek için mi yaptı ? Mesut platformu bırakmasa ve sizin dilinizle savaşa girseydi sndbx ve dmaniadan oy alsaydı kaç gün veya kaç ay down vote verebilecektiniz ? İstediğiniz kadar versenizde bu bizi neden ilgilendiriyor? Neden bu konuyla uğraşıyoruz.

Yine sohbet edenler bilecektir, negatif bir hareket yapmaktansa hiç birşey yapmamayı tercih ederim. Ama konu son dönemde ısrarla buraya geliyor. Biraz aklı başında bir insanın bu tarz hareketlerle ilgilenmeyeceğini ve platforma gelmeyeceğini unutmayın, diyelim ki geldi en kısa sürede bırakacaktır. Biz çeteyiz diyorsanız eğer, buyrun. Yok yanlış anladıysak kendinize gelin böyle anlaşılıyorsunuz.

Araf sanada helal olsun, kimle konuştun, ne konuştun bilmiyor ve merak etmiyorum ama. Kafa sevdiğim kafa. Ne düşüyorsa üstüme hiç çekinmeden söyle bu saatten sonra. Bir damla vardı istese hesabı veririm dediğim, birde seni yazarım bu saatten sonra.

Anadoluyuda taşlayanlar oluyor onuda görüyorum dediğin gibi ama helal olsun çizgisini bozmuyor.

Neyse kaostan şikayet edip, aynı şeyi yapmayayım. Üretmeye geliştirmeye çalışana her zaman kapım açık, ne olduğu veya ne kadar başarısız oldugu önemli değil. İnsanız hatamızda olur onada eyvallah. Bayraktır bilmem nedir işim olmaz vaktim yok, ama bir damla birde sen bu saatten sonra, bende beyaz listeme sizi yazıyorum. Helal olsun.

Sort:  

Allah bir yastıkta kocatsın inşallah, mutlu ve mesut olman dileğiyle ;)

Teşekkür ederim hakkımdaki düşüncelerin için. Bu üslup ve tavır gelişmekten ziyade hepimizi geri götürüyor, bardağı taşıran son damla içinde bulunduğum projeye boş laflarla saldırılması idi.

Bunlar düzelecek ve bir daha kaos çıkmadan herkes eğlenmesine ve kazancına bakacaktır diye umut ediyorum ;)

Coin Marketplace

STEEM 0.15
TRX 0.12
JST 0.026
BTC 56298.58
ETH 2463.03
USDT 1.00
SBD 2.32