Pasylaşmak zorunda olduklarım v.2

in #tr5 years ago

Herkese merhaba ben @keepcalmandread,

Gündemimizi meşgul eden bir konu 'yerli üretim'

Kafamızda bulunan bir çok sorunun cevabını burada bulabileceğimizi düşündüğümden bu videoyu sizlerle paylaşmak istedim. Bana en çok uyan cümleleri...

işte çare Kadir Köymen.

Bakış açısı ve samimi buldugum çözüm yöntemlerinden dolayı paylaşmak zorunda olduklarım serisine eklemem gerektiğine inandım.

Herkese keyifli steemitler...

Sort:  

"Başka Bir Şey" kanalı/ekibi gerçekten başka.
Felsefeleri, azimleri, yeniliğe açlık olmaları, çalışma şekilleri.. Başta Kadir olmak üzere, çok güzel bir ekip.

Öncelikle bu videoyu bizimle paylaştığınız için teşekkür ediyorum. Böyle bir videodan haberim bile olmayacaktı belki de. Nasıl güzel çeilmiş, nasıl güzel anlatılmış, insanı içine çeken , olanları ve olacakları hissetiren inanılmaz duygu barındıran bir çekim ve anlatım olmuş. Onlarında emeklerine sağlık diyorum.

Calling @originalworks :)
img credz: pixabay.com
Nice, you got an awesome upgoat, thanks to @keepcalmandread
BuildTeam wishes everyone a bullish new Year!
Want a boost? Minnowbooster's got your back!

Coin Marketplace

STEEM 0.30
TRX 0.12
JST 0.034
BTC 63815.31
ETH 3124.40
USDT 1.00
SBD 3.99