Neeeee Eren Yıldız Steemit'te miiiiiii??????

in #tr7 years ago (edited)

Adım Eren Yıldız 21 yaşındayım, steemit'i @steeminator3000 sayesinde duydum. İlgilendiğim konular hakkında yazmak için buradayım. Umarım yazdıklarım sizin de ilginizi çeker.

Genel olarak kendimi tanımlamam gerekirse, İstanbulda doğup büyüdüm şuan üniversitede 3.sınıfım ingilizce mütercim tercümanlık okuyorum. Küçükken çok güzel basketbol oynardım daha sonra astım hastalığım çıkınca basketbolu bırakmak zorunda kaldım baktım ki spor hayatı iyi gitmiyo espora başladım profesyonel lol oyuncusuyum lol sayesinde ev araba arsa aldım.. Hobilerim arasında DJ'lik var yakın bir tarihte set almayı planlıyorum güzel projeler ortaya koyarsam buradan steemit ailesiyle de paylaşacağım. Akvaryumlar ise diğer bir hobimdir balıkları çok severim yaklaşık 12 yıldır akvaryum sahibiyim tabi 3-4 ayda bir tür değişikliklerine gidiyorum hobiden çok bir hastalığa dönüşmüş durumda :D
abim ve ben.png

Ailemden söz etmem gerekirse benden 6 yaş büyük bir abim var kendisi beni mantıklı her atılımda destekler ve cesaretlendirir her zaman yanımdadır sağolsun. Evde abimle playstation köşemiz var ve haftada 1 kere mutlaka pes kapışması yaparız. Kendisi oyunlarda benim kadar iyi değil aksine baya kötüdür. Yaz aylarında Çanakkaleye yazlığa gittiğim zamanlar balık tutar ve orman yürüyüşlerine giderim kamp hayatı ilgimi çekmiştir Ağustosun 12'sinde ufak bir kampa katılmayı düşünüyorum. Son olarak Şahin kullanıyorum uzun parliament içiyorum sevgiler.
20049401_1784149918543528_1887494442_o.jpg

Sort:  

Hoşbulduk teşekkürler..

Hosgeldiniz

@steemit-turkey sizi takibe aldi.

Steemit-Turkeyin blogu üzerinden diger Türk üyelerle temasa gecebilirisiniz.

Sorulariniz olursa:

>>> Türkçe Steemit Kullanım Rehberi <<<

Sizi Discord Chat platformunada bekliyoruz

>>> Steemit Türkiye Discord Chat Plattformu <<<

Saygilarimla


Steemit-Turkey & the Turkish Community is supported by the Witness Reggaemuffin

Supporting Each Other Means A Healthly & Successfully Growing Together

Merhaba Eren steemite hoşgeldin, tanıtım yazısı için #introduceyourself etiketini kullanırsan ve ingilizce olarak da tercümesini yazarsan daha fazla kişiye ulaşabilirsin.

@kalvas steemit' e hosgeldiniz

Coin Marketplace

STEEM 0.16
TRX 0.13
JST 0.027
BTC 58440.50
ETH 2618.70
USDT 1.00
SBD 2.39