You are viewing a single comment's thread from:

RE: Sevgili Günlük #19 | yola çıkmak

in #tr6 years ago

bir ihtimal daha var o da ölmek mi dersin sözü bazen o kadar çok doğru geliyor ki, neden ve nasıl soruları kafamı parçalıyor tamamen. Çok teşekkür ederim değer verdiğinizi görmek iyi geldi.

Sort:  

:) yok o cümlenin sonu iyi değil ben çok düşündüm işin içinden çıkılmıyor sonra.
ben de çok teşekkür ediyorum, benim için buradaki hâlâ değerli olan birkaç kişiden birisiniz, birlikte az mı emek verdik👧

Keşke her şey maddiyat olmasaydı da daha çok birlikte emek verseydik :) Yeni günlüğünüzü bekliyorum

öyle olması gerekiyormuş:)
ama aslında şu an bile herhangi bir yorumda bir aradayız, bu da güzel:)

Yeni günlüğünüzü bekliyorum

ben de beklerim o halde👧

Coin Marketplace

STEEM 0.18
TRX 0.16
JST 0.030
BTC 61739.92
ETH 2432.22
USDT 1.00
SBD 2.65