You are viewing a single comment's thread from:

RE: Para ve Devlet #2: Mevcut Okul Sistemine Karşı Olmak #2

in #tr6 years ago

Öncelikle yazınızı cok begendigimi belirtmek isterim. Guzel bir yazi dizisi olacak gibi ellerinize saglik.

Simdi kendimden örnek vereyim. Ben fen lisesi mezunuyum. Bölüm olarak da elektrik elektronik mühendisliği okuyorum. Okuduğum bölümü sevsem de buraya zorla gönderildim. Yani surekli bir seyler için itilmis gibi hissediyorum. Burada olmak guzel de olsa ben radyo sinema gibi halkla iliskiler gibi bolumlerde okumayi da cok isterdim. Ama sistem o kadar guzel ki (!) Fen lisesi okuyunca sayisal bolume gidersin o kadar...

Sort:  

Teşekkürler ;)

Tarih boyunca sıfatlar hep olmuş. "BeyinOS" gereği bu kaçınılmaz olarak var. Ama "Usta", "Üstad", "Erdemli", "Bilge", "Kalender" gibi sıfatlar değerliyken, şimdilerde "maaşı çok" olan sıfatlar daha değerli hale gelmiş durumda.

++ Niçin doktor olmak istiyorsun?
-- Doktor bu, Adı yeter
++ Her gün ölüm riski bile olan ağır işlerde çalışanlar 1500 TL alıyor. Doktorlar da 1500 TL maaş alacak olsa ama adın yine Doktor olacak olsa?
-- O zamaan şey.. Olmaz ki öyle, neden böyle olsun ki..

ÖSYM milleti çok uğraştırmamak adına yakında kılavuzlara Maaş bilgisi de yazarsa şaşırmamak lazım..

//Ben de fen lisesi mezunuyum.

Her zaman biyolojiyi cok sevmisimdir. Aileme genetik muhendisligi istediğimi söylediğim zaman bana dedikleri tek sey bitirince nerde is bulacaksindi. O yuzden su an bu bolumde okuyorum. Dediginiz gibi maasi olan veya maasi cok olan sifatlar kategorisine zorla girdim :( tekrar teşekkürler bu guzel post icin

Coin Marketplace

STEEM 0.20
TRX 0.14
JST 0.030
BTC 67388.31
ETH 3311.98
USDT 1.00
SBD 2.74