You are viewing a single comment's thread from:

RE: Sık yapılan yanlışlar

in #tr6 years ago

İyi günler çok güzel bir anlatım olmuş öncelikle bunu belirtmek istiyorum :)

Yavan kelimesinin anlamını kendi bildiğim ile açıklamaya çalışayım. İç Anadolu bölgesinde yaşıyorum ben. Burada yavan kelimesini tatsız tuzsuz manasında kullanırız biz.

Son olarak yazınızda kullandığınız görsellerin kaynaklarını yazıya eklemeniz gerekiyor. İleride bu konuda sıkıntı yaşayabilirsiniz yoksa

Sort:  

Çok teşekkür ederim @kagantrky , hem beğendiğiniz için, hem bilgilendirme ve uyarılar için. Yeni olduğum için her gün yeni bir şeyler öğreniyorum, uyarınız aklımda olacak, tekrar teşekkür ederim :)

Rica ederim @basak :) discord üzerinden aklınıza takılan her soruyu sorabilirsiniz :)

Tekrar teşekkürler @kagantrky

Coin Marketplace

STEEM 0.16
TRX 0.13
JST 0.027
BTC 58115.81
ETH 2623.89
USDT 1.00
SBD 2.42