You are viewing a single comment's thread from:

RE: Sarraf Güncelleme #04/04/2018

in #tr6 years ago

Yukarıda birkaç arkadaş benim diyeceğim şeyi söylemişler fakat ben de söylemek istiyorum. Bizlerden gelen sbdler zaten az miktarda oluyor. örneğin günde 10 kişi 0.2 sbd gönderse 2 sbd yapar. ayda 60 sbd.

60 SBD'yi doğrudan SP ye çevirmek bence mantıklı değil. Onun yerine denilen gibi bota gönderim yaparak hem sp hem de tekrar SBD kazanma ihtimali daha yararlı geliyor.

Bu konuda şöyle düşünüyorum: 60 SBD'yi direk SP yaptığın zaman yapacağın zarar ile 60 SBD'yi bota göndererek yapacağın zarardan fazla olur bence.

Kiralama konusunda ise çok fazla bir tecrübem ve bilgim yok. O kısım senin bileceğin iş

Sort:  

Detaylı ve açıklayıcı olmuş, teşekkür ettim. Bir de hangi bot olduğunu söyleseniz tam olacakmış :)

Coin Marketplace

STEEM 0.16
TRX 0.15
JST 0.029
BTC 56679.48
ETH 2377.65
USDT 1.00
SBD 2.26