İngilizce Öğrenmenin 4 Yolu

in #tr6 years ago (edited)

Elbette ki ingilizce öğrenmenin birden fazla ve başarılı yolu var. Ben kendi yolumu, kullandığım enstrümanları ve başarılı olduklarımı paylaşacağım. Maddeler halinde olacak. Kısa ve öz anlatmaya özen göstereceğim. Yorumlarda sizin de kullandığınız, beğendikleriniz varsa belirtin lütfen.

  1. Kelime Sayınızı Arttırın: Ezberleyebildiğiniz kadar kelime ezberleyin. Cümle kuramasanız bile karşınızdakinin sizi anlamasını sağlar ve ingilizceniz ilerledikçe de bu kelimeler size temel oluşturur.

2)İngilizce İzleyin: Sevdiğiniz bir dizinin sıkılmayacağınız bir bölümünü ( film de olabilir) 5-10 defa ingilizce alt yazı ile izleyin. Daha sonra alt yazısız izleyin. Orada kullanılan cümle kalıplarına ve kelimelere kulak aşinalığınız oluşacak. Bu da ingilizce anlayışınızı arttıracaktır.

  1. İngilizce Kitap Okuyun: Beğendiğiniz bir yazarın (anadili ingilizce olan) bir kitabını defalarca okuyun. Bu yöntemi İlber Ortaylı'dan öğrendim o da Almanca öğrenmek için kullanmış. Bana en çok katkıyı bu yöntem verdi diyebilirim.

4)Telefon Uygulamaları : Ben Duolingo'yu kullanıyordum. Hem ücretsiz hem de kullanması zevkliydi. Bugünlerde Cambly kullanıyorum. Çünkü öğrendiklerimi uygulamam daha doğru bir tabirle ingilizce konuşmam gerekiyor. Çevremde bunu yapabileceğim kimse yok. Bu açığı Cambly ile kapattım. Ücretli bir uygulamadır. Benzer uygulamalar biliyorsanız yorumlarınızı bekliyorum.

Evet arkadaşlar benden bu kadar. Yukarıdaki yöntemleri kullanarak üst seviye olmasa da ingilizce öğrendim ve kullanmaya başladım. Maillere cevap yazabiliyorum, ingilizce makaleler okuyabiliyorum ve benim için en önemlisi ingilizce araştırma yapabiliyorum. Umarım hedeflerinize ulaşabilirsiniz. Sağlıcakla.

Sort:  

Congratulations @kadiraltun! You received a personal award!

Happy Birthday! - You are on the Steem blockchain for 1 year!

You can view your badges on your Steem Board and compare to others on the Steem Ranking

Do not miss the last post from @steemitboard:

Are you a DrugWars early adopter? Benvenuto in famiglia!
Vote for @Steemitboard as a witness to get one more award and increased upvotes!

Congratulations @kadiraltun! You received a personal award!

Happy Steem Birthday! - You are on the Steem blockchain for 2 years!

You can view your badges on your Steem Board and compare to others on the Steem Ranking

Do not miss the last post from @steemitboard:

Downvote challenge - Add up to 3 funny badges to your board
Vote for @Steemitboard as a witness to get one more award and increased upvotes!

Coin Marketplace

STEEM 0.18
TRX 0.13
JST 0.029
BTC 57776.16
ETH 3060.01
USDT 1.00
SBD 2.35