You are viewing a single comment's thread from:

RE: Seç bakalım doktor

in #tr6 years ago (edited)

Ben biraz bu durumu anne gibi yanitlamak istiyorum.Benimde oglum var ve senin dusunduklerin icinde kaybolsa nasil yanitlarsim diye dusundum.Biraz klasik olacak sanirim.Bastan soyleyeyim sen yine kimseyi cok fazla degerlendirmeden kendi yolunu bulursun gibi de geliyor bana.Önce okulunu bitir bence.Yasadigimiz ulkede bu gerekli.Hem muhendis hem yazar olamayacagini kim soyledi.ikiside olur.hedeflerini siraya koyman gerekli diye dusunuyorum.Cok dagilmadan basit basit ilerle.Hareketi de seviyorsun anladigim kadariyla.ama şunu soylemem gerek birsey istiyorsan sikilmadan ustune gitmelisin.Ve istedigin sey icin savasmalisin.birde hayatta ne istedigine degilde neleri istemedigine karar verebilirsen belki isler kolay olur.zaman degerli bir kavram vakit kaybetmeden bunlari bir duşun bence.☺☺

Sort:  

Teşekkür ediyorum samimi ve toparlayıcı yorumunuz için. Söylediklerinizde haklısınız fakat "acaba henüz denemediğim bir şeye mi aidim? " gibi bir soeu oluşuyor kafamda. Ya da bunlardan hangisinin istek/enerji verimliliği daha iyi emin olamıyorum.

O güne kadar surada ne varsa oradan gitmw kararı aldım. Şu an okula gidiyorum:) bakalım önümdekini yapmaya alışacak mıyım yoksa bir fırsat çıkınca görebilecek kadar meraklı gözlerim olacak mı

Coin Marketplace

STEEM 0.18
TRX 0.16
JST 0.029
BTC 62555.95
ETH 2435.55
USDT 1.00
SBD 2.64