You are viewing a single comment's thread from:

RE: Beğenmekten korkmak

in #tr6 years ago

Hepimizin olaylara bakış açısı ve dünyayı algılayış tarzı farklı bu platformda da tam bunu yansıtıyoruz bence.Ben yaştan mı bilinmez ... sıkı kullanan arkadaşlarım var ama twetter hic kullanmadım.Düşüncelerimi sanal ortamlarda anlatmayı hiç düşünmedim.takipçim olsun hiç istemedim bile.Kendimle ilgili olsun diğer şeylerle ilgili olsun yazı yazdığım ilk yer burası.Bu platformda sevdiğim bir yazi gorürsem ne olursa olsun daha fazla oy atamasamda yorum yazmaya calışıyorum.Kisa zamanda şunu gözlemledim bu platforma katılma sebebimiz en başta malum sebepler olabilir ama vicdan muhasebesi yapıp isi doğru sekilde yapmaya calışanlar var aramızda.Bu da hakkı olana hakkını vermekle ilgili bence.bakalım gelecek günler bana da neleri öğretecek:)

Sort:  

Tabi ki farklı. Ben de zaten birçok postumda farklılıkları kabul edebilmek üzerinde durmaya çalıştım. Bence burası çok daha anlaşılır ve güzel bir platform. Bir şekilde sizlerin yazdıkları ya da düşünceleri merak konusu olmaya başlıyor benim için. Yazarken kimin ne diyeceğini dahi merak ediyorum. Tek sorun şu ara biraz zaman problemi yaşamam. Yorum için çok teşekkür ederim bu arada :)

Coin Marketplace

STEEM 0.20
TRX 0.14
JST 0.030
BTC 64202.90
ETH 3439.10
USDT 1.00
SBD 2.59