You are viewing a single comment's thread from:

RE: İdam Cezasının Olumlu ve Olumsuz Yönleri

in #tr6 years ago

Çokça tartışmali bir konu da yazmişsın.en ileri demokrasi bende var diyen ülkelerin bile idamı hala yasaklamadıği bir zamanda...Haksız yere idam edilmekten daha kötü ne olabilir.Yeşil yol filmi aklima aklıma geldi.orada da benzer bir konu vardı..

Sort:  

Evet yazarken tartışmalı bir konu yazdığımın farkındaudım ma bu konuyu uzun zamandır izlediğim filmlerin de etkisinde kalarak yazmak istedim. Çünkü geçmişte haksız yere öldürülen bir çok kişi oldu. Bu yüzden geri dönülemeyecek telafisi olmayan ölüm cezası geri gelmemeli. Haksız yere ölümler de olacak çünkü. Ne olursa olsun yaşam hakkı elden alınacak bir hak değil. Onun yerine ömür boyu hapis verebilinir.

Stephen King in romanından uyarlanan yeşil yol filmini defalarca izledim senden çnce @anadolu nun yorumunda idam sahnesinin videosunu paylaştım. Şimdi bile izlerken duygulanıyorum. Yazarken ayrı duygulandım...

Çok teşekkür ederim değerli yorumun için güzel arkadaşım benim

Coin Marketplace

STEEM 0.17
TRX 0.15
JST 0.028
BTC 58194.53
ETH 2364.50
USDT 1.00
SBD 2.37