Benim İçin Steemit [TR Liste Yarışma 01]steemCreated with Sketch.

in #tr6 years ago

Steemit İle Tanışmam

Öncelikle buradan arkadaşım Banuya teşekkür ederim bana bu platformdan bahsettiği için.Steemit ile ilk olarak onun sayesinde tanıştım zaten 7 gün oldu geleli o kadar eski değilim yani.Hastanede beraber çalıştığım arkadaşım daha önce bu platformda yer almış kendisinin ingilizcesi çok iyi olduğu için yabancı içerikler üretiyormuş.İstanbul'a taşındığı için şu anlık aktif olmayan bir hesabı var.

Bana ilk önerdiğinde pek dikkatimi çekmemişti daha sonraları nasıl bir sistemi olduğunu gelecek için umut vaat eden bir proje olduğunu anlattı.Tabi 2 ay kadar önceydi bu, bende başvurayım en fazla beğenmezsem bırakırım diye düşündüm ve ilk başvurumu yaptım.Aradan geçen sürede Banu maalesef Antalya'dan İstanbul'a taşındı o taşındıktan hemen sonra yani 1 ay önce üyeliğim onaylandı ve ilk girişimi yaptım.

Onunla pek konuşamadığımdan ve tabi konuşsam da Steemit ile ilgili pek soru sormadığımdan burası hakkında bir şeyler öğrenmem baya zor oldu.İlk yazımı girdikten sonra ( Avustralya ile ilgi olan yazım ) ilk günlerde pek ilgi çekemedim ve sıkıldım daha sonra guruplarda falan paylaşayım derken ikinci bir yazı daha girdim bu seferki türkçeydi ama her nedense pek ilgi toplamadı ve bende o an Türkçe içerik pek ilgi toplamıyor deyip yarım yamalak ingilizcem ve çeviriden aldığım yardımla içerikler girmeye başladım.

Kaynak belirtmediğim için (ki benim steemit hakkında bile az buçuk bilgim varken bu tarz kurallardan haberim yok ) ve attığım bir fotoğrafa downvote gelmesi benim puanımı 11'e düşürdü tabi bunu sabah uyandığımda gördüm ve adeta çıldırmıştım.Bu kadar emek verip bir şeyler yapıyorum birisi gelip kafasına göre downvote edecek ve bende kuzu gibi izlemek zorunda kalacağım elimden ne geldiyse yaptım fakat nafile düzelmedi o downvote yapan kişiyi de bulamadım zaten bulsam da benimde hatalarım var tabi ama acemiyim sonuçta üyelik tarihime bakıp bu kişi ne bilsin kaynak belirtmeyi diyebilirdi.

Şuan ( bu yazıyı yazarken ) puanım 13 katıldığım etkinlikler sayesinde olsa gerek.Steemit benim gözümde çok iyi bir platform burada iyi arkadaşlarım var hepside çok yardımsever puanım düştüğü zaman ayrılmak istedim fakat onları bırakmakta istemiyordu bir yanım.Tavsiyeleri sayesinde kaldım burada başarılı olmak için çok çabalıyorum şuan hastanede nöbette olmama rağmen o yorgunlukla yazıyorsam bilin ki bu platformda başarılı olacağım kendime inanıyorum hepinize kucak dolusu sevgiler.

Görselin Kaynağı: Kaynak

Sort:  

Bol şanslar arkadaşım :) Umarım emeğinin karşılığını alırsın .

Hey @jokercry, great post! I enjoyed your content. Keep up the good work! It's always nice to see good content here on Steemit! Cheers :)

Greetings @jokercry! Your post was chosen at random and was resteemed as part of Shareables' campaign. Enjoy your free resteem!

If you wish to stop receiving this comment, please do unfollow us.

By upvoting this notification, you're supporting our campaign in Steemit. For more information about our campaign, click here!

@Shareables, we resteem anything we find shareable. Always strive for quality content. Go on express and harness your blogging potential!

God bless from us @Shareables!

Congratulations @jokercry! You received a personal award!

Happy Birthday! - You are on the Steem blockchain for 1 year!

You can view your badges on your Steem Board and compare to others on the Steem Ranking

Do not miss the last post from @steemitboard:

Are you a DrugWars early adopter? Benvenuto in famiglia!
Vote for @Steemitboard as a witness to get one more award and increased upvotes!

Congratulations @jokercry! You received a personal award!

Happy Steem Birthday! - You are on the Steem blockchain for 2 years!

You can view your badges on your Steem Board and compare to others on the Steem Ranking

Vote for @Steemitboard as a witness to get one more award and increased upvotes!

Coin Marketplace

STEEM 0.20
TRX 0.14
JST 0.029
BTC 67443.68
ETH 3234.73
USDT 1.00
SBD 2.65