Uygun Fiyatlı 5 Favori Eyeliner Önerisi

in #tr6 years ago (edited)

Selamlar Herkesee 😊

  Bugün sizlere severek kullandığım ve favorim haline gelen 5 uygun fiyatlı eyeliner önerisiyle geldim. 

UYGUN FİYATLI 5 FAVORİ EYELİNER ÖNERİSİ


   
Hadi sırasıyla başlayalım;

● Pastel Waterproof Dipliner:

Sürümü kolay akma bulaşma yapmayan bir eyeliner istiyorsanız tam size göre. Mat yapıda simsiyah bir eyeliner. Waterproof olduğundan akma bulaşma gözlemlenmiyor zaten. Sürüldükten sonra çok çabuk kuruyor. Fırça ucuda kaliteli yapıda esneme bozulma hiç olmadı.  Yazacağım bu 5 favori içerisinde en favorimde bu eyeliner. Renk pigmenti matlığına vurulduğum bir eyeliner. Şu an kullandıklarımıda bitirince yine buna döneceğim çünkü bundan daha iyisi yok.

🔺 Fiyatı indirimsiz 22 TL idi. İndirim dönemlerini takip edin çok daha uygun fiyatlara alabilirsiniz.
 
● Oriflame The One Stylo Black Eyeliner:

  Keçe uçlu bir eyeliner. Ucunda herhangi bir bozulma yaşamadım. Bunda da akma bulaşma yaşamadım. İnce ucuyla istediğiniz incelikte uygulamayı rahatlıkla yapabilirsiniz. Ben aldığımda 13 TL ye almıştım. Bulunduğumuz aylara göre katalog fiyatı değişebiliyor.

🔺 Haziran ayı katalog fiyatı: 18.90 TL
   
● The Balm Schwing Eyeliner:

Ucu çok ince bir eyeliner. İstediğim kalınlıkta eyeliner çekebiliyorum. Rengi oldukça koyu siyah. Sürdükten bi süre sonra kuruyor ve ilk sürdüğünüzde ki ıslak görünümünden eser kalmıyor. Yeterli matlıkta ve siyahlıkta. Gün içinde dağılma, yok olma gibi şeyler yapmıyor.

🔺 Fiyatı indirimsiz 30 TL civarı. Siz indirimlerden yakalamaya çalışın.
   
● Oriflame Jumbo Eyeliner:

 
Bu aralar bunu kullanıyorum. Bulaşma akma yapmayan mat yapıda bir eyeliner. Üzerinden bir kat daha geçtiğimde altakini silmemeside benim için çok önemli bir ayrıntı. Keçe ucu diğer eyelinerlere göre biraz daha kalın çok ince eyeliner çekmeyi sevenlerdenseniz size uymayabilir. Eyelinerin keçe ucundada herhangi bir bozulma olmadı. Ben aldığımda 13 tl idi. Fiyatı bulunduğu aya göre değişiklik gösteriyor.

🔺 Haziran ayı katalog fiyatı: 22.90 TL 

** Görselde swatch ı mevcut.
 
● Flormar Dipliner:

Gün içerisinde kurumuyor akmıyor ve kalıcığılığını koruyor. En sevdiğim yönü simsiyah olması tek katta mükemmel renk veriyor üzerinden tekrar geçmenize gerek kalmıyor.

🔺 Fiyatı 14 TL idi sanırım.
 
Bugün ki paylaşımımında sonuna geldik. Umarım işinize yarar niteliktedir. Bu beni çok mutlu eder ☺️ Bir sonraki paylaşımımda görüşmek üzereee 😊

Sevgileerr 💕
   

Posted from my blog with SteemPress : https://iremm.timeets.xyz/2018/06/25/uygun-fiyatli-5-favori-eyeliner-onerisi/

Sort:  

Tebrikler! Yazınız @tryardim topluluk hesabından oy kazanmıştır. #tr tagi altında kaliteli içeriklerizi görmekten mutluluk duyarız. Detaylı bilgi için Tryardım Desteklenen İçerikler 25 Haziran 2018 bağlantısını ziyaret edebilirsiniz.

post_banner_gf.gif

Coin Marketplace

STEEM 0.30
TRX 0.11
JST 0.033
BTC 64243.42
ETH 3152.93
USDT 1.00
SBD 4.28