Can Dostlarım ve Sevgili Kardeşim Hoş Geldiniz Aramıza [Cointurk 18. Projesi] Mehmet Ali#8236

in #tr7 years ago

Merhaba sevgili steemitterler. Blog yazanlara blogger deniyor biz neden steemitter olmayalım. Öncelikle steemit ile tanışmam daha önce de Ey Steemit!!! konusunda aktardığım gibi Alp Işık videoları ile olmasına karşın, kayıt işlemlerimi airdroptakibi.com sitesindeki bir aktivitemiz ile birlikte tamamlamıştım. 2 aydır steemit ile savaşıyorum, bu savaş sırasında @kusadasi ve projeleri ile karşılaştım. Projeleri inceledikten sonra neden bende bu projelerde yer almayayım dedim.

Mevcut durumda @kusadasi projelerinin tamamına katılmaya özen gösteriyorum. Gereken tüm kurallara uymak için elimden geleni yaparım. @kusadasi'nın Steemit'e üye daveti ve @kusadasi projeleri ile tanıştırma projesine katkıda bulunmak için bu yazımı hazırladım.

Steemit'e benim desteğim ile üye olan dostlarım ve sevgili kardeşimin kullanıcı idlerini buraya etiketliyorum. Dostlarımla üniversitede 2 yılımız birlikte geçti. Bu okul unutulmaz burada yaşananlar asla dışarıya aktarılmadı. Kimse bunlardan haberdar olmadı. Tüm sırlar bizle birlikte ölene dek gelecek.

honaz.jpg
Görsel Kaynak

Kardeşim zaten ana baba bir canım kardeşim. Kardeşim sürekli projeler geliştirir. Geçen gün muhabbetimiz sırasında biltcointalk ICO kampanyaları hakkında konuşurken konu Steemit'e geldi. Ben detaylıca kullanımını aktardım. Sonrasında araba tanıtımları yapsam bende oy alırmıyım dedi. Neden almayasın sen bi kayıt ol bakalım dedim. Bugün kaydının aktif olduğunu gördüm. Dostlarımı ise Sadri'nin merakı sonrası davet etmiştim. Başvurularını bir haftayı geçik bir süre önce benim desteğimle birlikte yapmışlardı. Bugün yine Aydın kardeşimin araması ile hesabının tamamlanması talimatının geldiğini öğrendim. Böylece onlarda benim aracılığımla Steemit deryasına katılmış oldular. Aydın ile muhabbetimizde aynı yurtta kaldığımız diğer dostlarımız Buldan'lı Süleyman'ı, Çivril'li Himmet'i ve Kale'li Mehmet'i(Cakabo) neden davet etmediğimi sordu. Bende teknoloji merakı olanlara öncelik verdiğimi söyledim 😅

  • Steemit: @arabalar - Ana Baba bir karındaşım araba meraklısı, Sadri
    Discord: Sadri#9739
  • Steemit: @trabzon - Can dostum Trabzon'lu laz :) Aydın
    Discord:AydınTürk#1401
  • Steemit: @canakkale - Can dostum Çanakkale'nin dostluk abidesi, Hasan
    Discord: Hasan#7163

Öncelikle Türkiye cryptocurrency marketini geliştirmek için elinden gelen desteği sağlayan @kusadasi'na teşekkürü borç bilirim. @banjo gardaş seni de beklerim oyun benim için değerli.

Sort:  

All I wanted to know was what I should wear to town tonight.

From the restroom.

:D tuvalette muhabbete gerek yok. Gez gel haydi.

Don't need make up to cover up.

Proje kurallarının bazılarına uyulmamış.Size yararlı bir link bırakıyorum. Buradan okuyup düzenleyiniz. Düzenledikten sonra discordtan destek ekibi ile iletişime geçiniz.

https://steemit.com/cointurk/@mrtt/cointurk-etiketiyle-oeduellue-proje-18-nasil-yazmaliyim-sorusunun-cevabi

İlgilenildi.

Coin Marketplace

STEEM 0.19
TRX 0.15
JST 0.029
BTC 63608.16
ETH 2621.61
USDT 1.00
SBD 2.77