Ey Steemit!!! [Cointurk 12. Projesi]steemCreated with Sketch.

in #tr6 years ago

Merhaba arkadaşlar,

Ben Mehmet Ali, 30'lu yaşlarda özel bir firmada muhasebe mesleğimi icra ediyorum. Hayatımla ilgili anlatacak çok bir şey yok, evden işe işten eve. Pazar günleri eşim ve kızımla vakit geçiyorum. Bilgisayar başında geçirmiş olduğum vakit fazla olunca kripto paralara merak sardım. O airdrop senin bu airdrop benim koştururkenAlp Işık'ın steemit video serisiyle tanıştım. Ancak o sıralarda kaydımı yapmadım. Aradan biraz daha vakit geçti ve @airdroptakibi isimli arkadaşın sitesinde steemite kayıt olalım demesiyle tekrar projeyi inceleyip kaydımı yaptırdım. O gün bugündür buralardayız.
DQmUGojp38u9sSMvPhXTqHGC1TqbG9ixDAb6gAKSdRhMuaR.png

Resim Kaynağı

Steemit benim için yazı yazmanın dışında bir gelir kapısı ayrıca. Buradan 1000 SBD ve 1000 STEEM elde etmeden para çekmeyi düşünmüyorum. Bu sebeple kazandıklarımı SP artırmak için kullanacağım. Özellikle bu projeden elde ettiğim kazancı Power up yapacağım.

Sort:  

Eh be @banjo senin alacağın olsun.

Well... That's not nice to say at all NOOB!!!

What did you major in?

Paper killing?

Burası bu gün çok sıcak.

This post has received a 1.04 % upvote from @drotto thanks to: @banjo.

@banjo niye başkasını gönderiyorsun.

Bilmiyorum ki işte. Başka soru sor.

Bir sorun mu var neden sen kendin gelmiyorsun? Yoksa erken gelme sorunu mu var?

blushes what do you want to tell me?

Sarışınsa öyle olur zaten.

hoşgeldiniz hocam

Sizde hoş geldiniz.

Coin Marketplace

STEEM 0.30
TRX 0.12
JST 0.034
BTC 63799.64
ETH 3130.40
USDT 1.00
SBD 3.97