You are viewing a single comment's thread from:

RE: 1. Sınıfta Okuma Zorluğu (YARDIM)

in #tr7 years ago

Emre Bey öğretmen olarak tavsiyem sınıf öğretmeni ile konuşarak uygulamış olduğu sistemi öğrenip ona göre hareket edebilirseniz faydalı olursunuz. Ben kısaca yeni programdan size bahsedeyim; şimdi öncelikle sesler veriliyor çocuklara. Eskisi gibi Ali ata bak gibi cümlelerden başlayıp parçalanmıyor. şimdi parçadan bütüne okutuluyor. Ayrıca alfabetik sıraya göre de öğretilmiyor harfler. Bunlara dikkat ederseniz inşallah daha da faydalı olursunuz.

Sort:  

teşekkürler yorumunuz için aslında öğretmeniyle konuşuyorum birazdaha bekliyecem sorun devam ederse sizi rehber öğretmene yönlendiririz rehber öğretmenle beraber bir yol haritası çizeriz dedi. birazda öğretmeni disiplinli bir eğitmen onun mu etkisi var acaba diyorum çünkü bazen anaokulundaki öğretmenini özlediğini söylüyor.

Rica ederim işin ehli olan kimselerden yardım alırsanız kısa sürede çözüm bulabilirsiniz inşallah. Öğretmeni de seçebilir bu dönemde çocuk onun da elbette etkisi vardır ama ehil kişiler daha faydalı yanıt verir

Coin Marketplace

STEEM 0.19
TRX 0.15
JST 0.029
BTC 63811.18
ETH 2610.29
USDT 1.00
SBD 2.83