DOLMA KALEMLER - FOUNTAIN PENS

in #tr7 years ago

This grey sky is here for too long! But there is nothing to do. As the time between a seed and plant is mandatory, we have to wait for winter to turn into the spring. Nevertheless, I said too much. Let me introduce you with this fountain pens who is waiting to be published for months.

Bu gri havalar sizin de canınıza tak etti! Ama yapacak bir şey yok değil mi? Tohum ile ağaç arasındaki süre nasıl zaruri ise, kış ile bahar arasındaki süre de öyle... Neyse, lafı uzatmadan, aylardır yayınlamak üzere taslakta beklettiğim bu gri dolmakalemler ile tanıştırayım sizi.

Bunun sizlere bu tutkunun farklı bir boyutundan bahsedeceğim. Çünkü içimizde öyleleri var ki bu tutkusunu dolmakalemlerle taçlandırarak gerçekleştiriyorlar. Steemit’te bir arkadaşımız “kahve” ile ilgili bir paylaşım yapmıştı. Yorumlardan birinde şöyle deniyordu : “Kahveler insan olsaydı Türk Kahvesi onların kralları olurdu.” İşte bende bu ifadeden yola çıkarak diyorum ki “Kalemler insan olsaydı dolmakalemler onların kralları olurdu.”

Kalemlerim geldikten sonra ilk denemelerimi yaptım. Fazlasıyla ince uçlu ancak sınıf defterlerini daha güzel yazabileceğim ve şekline bayıldığım için tercih ettiğim kalemimi severek kullanıyorum. Hatta yaza çize ilk kartuşumu bitirdim bile. İkincisinde ise mavi mürekkebi pistonla doldurdum. Yeni aldığım ince uzun not defterine yazdığım ilk satırlarda kağıdın üstünde dans eder gibi şahane çizgiler çıkarması çocuk gibi sevindirdi beni. "İnsanın el yazısı bile değişip güzelleşiyor" dedikleri kadar varmış.

Sizlerden son bir ricam var saygıdeğer steemit ailesi; son zamanlarda araştırdığım ve almak istediğim bir mürekkep var. Sizce rengi nasıl geri dönüt yapar mısınız_

Değerli yorumlarınız ve beğenileriniz için şimdiden teşekkür ediyorum.

sourge 1 2 3 4

Sort:  

Bence 10 numara kardeşim. Eskilerden, dolmakalem keyfini yaşamış biri olarak söylüyorum. Güle güle kullan. En iyisini yapmışsın bence almakla. 👍🏻

teşekkür ederim liberta

Bence de rengi çok güzel. Ayrıca filmlerin dizilerin etkisi midir dolma kalemle yazılan en önemsiz şeyler bile büyülü bir hal alıyor. 'Kral' benzetmesine katılıyorum ben de.

teşekkür ederim :)

Dolmakalemler güzeldir. Paylaşım için teşekkürler. Kwz Honey güzel bir mürekkep. Kwz'nin en meşhur mürekkeplerinden. Ben de Kwz ig blue 6'yı kullanıyorum. Bu arada Diamine mürekkeplere de bakmanızı tabsiye ederim. Onun da geniş renk skalası vardır.

yardımınız için teşekkürler @mevsuf bey

@turbot !welcome

Merhaba hsyng,

Steem dünyasına hoşgeldiniz. Yeni bir kullanıcı olarak bilmeniz gereken
birkaç konuyu sizin için derledik.

Kullanım
İçerik üretirken dikkat edilmesi gerekenler

Ayrıca, Steemit Türkiye discord sunucusu üzerinden bize anlık olarak ulaşabilir, tr topluluğuna aktif olarak destek verebilir, merak ettiklerinizi sorabilirsiniz.

dolma kalem eskimeyen ve hala güzel yazı yazanların vazgeçilmez kılıcıdır.

:) evet bu zevk çok farklı bişey

karika görünmekte dolma kalem günümüzde azalmıs olsada kullanım alanları

evet hocam bizle kullanarak insanları da özendirmeliyiz

Çocukluğumun kalemleriydi. Teknolojjiye direnmeleri güzel ve kullanılmaları

hatıralar güzeldir, tekrar canlandırın bence sayın hocam

Coin Marketplace

STEEM 0.28
TRX 0.12
JST 0.033
BTC 70135.32
ETH 3789.12
USDT 1.00
SBD 3.77