You are viewing a single comment's thread from:

RE: GÜNLÜK RUTİNİM

in #tr7 years ago (edited)

düzenli olarak erken kalkmayı nasıl başardınız azizim. benim bir türlü yapamadığım şey. zibilyon tane program denedim en fazla bir iki hafta sonra kendimi 14 saat uyumuş olarak buluyorum. var mı tavsiyeniz erken kalkmaya alışmak için

Sort:  

düzenli olarak erken kalkmanın tek yolu düzenli olarak erken yatmak. çok da acil olmayan durumlarda işinizi sabah halletmek üzere yatabilirsiniz, hem verim alma olasılığınız sabah daha yüksektir hem de o saatlerde sizi oyalayacak pek bir şey olmaz çevrede.
ayrıca izlediğim bir videoda 1,5 saat ve katları şeklinde uyunduğunda uyanmanın daha kolay & dinlenmişlik hissinin daha fazla olduğunu duydum. ona göre uyku saatinizi ayarlayabilirsiniz.
ve kesinlikle alarm çaldığı anda kalkıp yüzünüzü yıkamanızı öneriyorum yoksa tembellik aklımızı çelebiliyor, geri uykuya dalabiliyoruz.
ben bu şekilde alıştım bu düzene. umarım yardımcı olmuştur. :)

Coin Marketplace

STEEM 0.18
TRX 0.16
JST 0.030
BTC 62852.17
ETH 2463.87
USDT 1.00
SBD 2.64