You are viewing a single comment's thread from:

RE: EOS: Steemit'in yaratıcılarından yeni bir blok zinciri altyapısı ve altkoin

in #tr7 years ago

Öyle olduğunu düşündüğümden değil de, Bitcointalk'ta da EOS'un 'scam' olduğuna dair bir dolu başlık var.
Ekibinin Steemit ekibi olduğunu bilmiyordum, eğer öyleyse bitcointalk'ta niye böyle söylentiler dolanıyor acaba?
Siz ne düşünüyorsunuz?

Sort:  

Söylentilerin sebebi EOS'un çok iddialı şeyler söylemesi ve henüz sadece beyaz sayfalar yayınlamış olması. Yani henüz teorik düzeyde. Ortada somut iş yok. Fakat ben bu ekibin yaptıklarının yapacaklarının referansı olabileceğini düşünüyorum. Örneğin Steem eko sistemi ve BitShares'in blok zinciri kullanım yoğunluğunun Bitcoin ve Ethereum'dan fazla olduğunu gösteren istatistikler var. Ben biraz bu tarz başarılardan dolayı olumlu bakıyorum. Bir kısım insan ise ortada bir şey yok şu an neyi değerliyoruz diyor. Tartışmanın merkezindeki konu bu.

Anladım. Teşekkür ederim ayrıntılı açıklama için.

Coin Marketplace

STEEM 0.19
TRX 0.16
JST 0.034
BTC 64333.84
ETH 2760.35
USDT 1.00
SBD 2.65