You are viewing a single comment's thread from:

RE: Gülüyoruz Ağlanacak Halimize

in #tr6 years ago

En son dua retweetleyenler falan vardı twitterda.

Okumaya geldiğim Güney Afrika'da 1 TL geçen sene 4 Rand iken şu an 2.2 ve hala ailem bana para gönderiyor. Geçen ay 1400 TL olan kiram şu an 1700 TL oldu. Böyle ağzım açık izliyorum :D

Sort:  

İsterlerse hatim indirsinler. Her şeyi de Allah'tan beklememek lazım. Allah hepimize akıl vermiş zamanında kullanacaklardı onu. Ay böyle paylaşımlar gördükçe hiç bir şeyin düzeleceğini sanmıyorum ben mal mal şeyler yapan insanlar yine olsa yine bu adamı seçecekler çünkü. Ki hala bu durumun suçlusu olarak görmüyorlar bile. İşte arada olan bizlere oluyor en çok ona üzülüyorum.

Coin Marketplace

STEEM 0.28
TRX 0.12
JST 0.034
BTC 63841.10
ETH 3299.71
USDT 1.00
SBD 3.92