You are viewing a single comment's thread from:

RE: steemitapp nedir nasıl kullanılır ?

in #tr6 years ago

Güzel yorumunuzu okurken mutlu oldum burada bu açıklamaları yapmadan önce denemeler yaptım %100 tam sonuçlar çıkmıyor koinim sitesi sadece 3 TL kesiyormus gibi görünse de aslında daha fazla kesinti yapıyormuş bunun ise ne kadar olduğunu bulamadım ,tam sonuç dedigime bakmayın 2-3 TL eksik veya fazla bir farkla sonuçlar çıkıyor buda çok birşey değil ogrenirsem yakın zamanda zaten duzeltirim şuan hızlı araçlardan sbd<steem<binance<koinim şeklinde işlem yapan araç hatalı geri kalan bütün araçlar 1-2 lira eksik hesap ile sonuç lari gösteriyor ve anlık değişimler olduğu için yanlis hesapladigini düşünebilirsiniz fakat çok deneme yaptım doğru hesaplıyor 😊 kısa bir bilgi vermek istedim , teşekkürler yorumunuz için

Coin Marketplace

STEEM 0.20
TRX 0.13
JST 0.030
BTC 65359.95
ETH 3492.90
USDT 1.00
SBD 2.51