You are viewing a single comment's thread from:

RE: bir bakkal hatırası..

in #tr6 years ago

Eskiden büyüklerimiz bir şeyler anlatırken " bizim zamanımızda " delerdi. Artık biz de bu şekilde söylemeye başladık. Bu postlarına bayılıyorum.Ben çoğu şeyi unutmuşum ama sayende tekrar hatırlıyorum. Döğme yapıştırmaktan kollarımda yer kalmazdı. Bir de emzik şeklinde şekerler vardı.5-6 yaşındayken onları çok severdim.
Anılarımı tekrardan hatırlattığın için çok teşekkür ediyorum.Emeğine sağlık.

3006 Emzik bilezik şeker-500x500.jpg

Sort:  

çok teşekkür ederim güzel sözlerin için😊
evet biz de onlara benzedik bizim zamanımızda diyerek:) çok güzel günlerdi hatırlamak ve yazmak ve hatırlatmak hoşuma gidiyor😊
bu arada bu şekerler de çok sevimli gelirdi bana:))

Coin Marketplace

STEEM 0.18
TRX 0.14
JST 0.030
BTC 58659.71
ETH 3164.52
USDT 1.00
SBD 2.43