You are viewing a single comment's thread from:

RE: Bugünkü yazı oğluma ait

in #tr7 years ago

Sizin sayenizde anlatım güçleri daha iyi olacak. Önemli olan çocuklarınıza zaman ayıramadığınızın farkında olmak.Sizde bu farkındalığa ulaşmışsınız. Çocuklarının farkında olmayan çok aile var. @gryrgn nin söylediklerine katılıyorum.Yarım saat zaman ayırabilmek ,çocukların hayatlarında büyük değişimler sağlayacaktır. Sizin ve çocuklarınızın emeğine sağlık.

Sort:  

Eyvallah sevgili kardeşim. İlerisi için umutlu olmamak elde değil sizleri ve sizin gibi yanlış yaptığımızda, dünyalık işlerden olan bu Steemit platformuna dalıp çocukları ihmal ettiğimizde uyaracak insanların olması adına. Çok teşekkürler

Gerçekten burada zaman çok harcıyoruz. Bazen bu kadar uğraşmaya deyiyor mu diye düşünüyorum.

Uyarırım hocam hiç sorun değil :) bizi çocukken çok boşladılar. Şimdi ben küçük çocuğu olan herkese söylüyorum oturun 2 kelam edin diye

Coin Marketplace

STEEM 0.16
TRX 0.13
JST 0.027
BTC 60728.87
ETH 2661.87
USDT 1.00
SBD 2.50