Ruhumun Tonları #005 & Muharrem Aslan - Gelmez Oldun

in #tr6 years ago (edited)

Müzik ruhun gıdası ise sevdiğim müzikler de ruhumun tonlarıdır o zaman. Bu içerik serisinde sizinle sevdiğim müzikleri ve müzikle alakalı olarak ilgimi çeken konuları paylaşıyorum.

If music heals the soul then the music I love is also the shades of my spirit. In this content series, I share the music that I love and the subjects that are relevant to music, with you.

ayrac1.png

Söyleyen kişinin sesini ilk duyanlar genelde Ahmet Kaya veya Nurettin Rençber'e benzetiyor olsa da bir Muharrem Aslan şarkısından bahsetmek istiyorum bu sefer sizlere.

Aslında ilk dinlediğimde kesinlikle bir dizi için yapılmıştır diye düşünmüştüm ama şimdiye kadar bir dizide çaldığına rastlamadım. Bildiğiniz varsa yorumlarda atabilirsiniz.

Söz, müzik, aranjman falan hepsi Muharrem Aslan tarafından yapılmış.

Müziğiyle yakaladığı ritmi insan sesiyle yakaladığı anda şarkıyı sevmeye başlıyorsunuz, en azından benim için öyle oldu.

Zaten ses olarak Ahmet Kaya ve Nurettin Rençber tarzını da sevdiğimden dolayı direk olarak beğenmiştim bu şarkıyı da.

ayrac1.png

Çeşitli platformlarda farklı isimlerle de bulabileceğiniz bu şarkının ismi için sahibi şöyle bir açıklama yapmış:

Eserin Orijinal ismi ‘GELMEZ OLDUN’. Ben tamamladığımda bu ismi vermiştim... Eğer eserin ismi ‘Ben gönlümü sana verdim’ olsun diyorsanız ve o isim ile sahiplenmişseniz saygı duyarım ve öyle de kalması beni rahatsız etmez.

ayrac1.png

Sözleri(Lyrics) :

ben gönlümü sana verdim
pare pare yola serdim
vakitsiz bir nara düştüm
gelmedin yar, gelmedin yar.

dağlar dağlar sözüm var sana
duy sesimi, sitemim sana
yol bekler, gözüm yollarda
gelmez oldun, gelmez oldun.

anla beni, gidecek yolum yok
sevdamı diyecek yerim yok
yüreğimin dayanacak gücü yok
gelmedin yar, gelmedin yar.

ayrac1.png

Böyle insanın içine dokununca ardında bize bu duyguyu bu samimiyetle aktaran bir hikayenin olduğunu anlayabiliyorsunuz zaten. Bunun hakkında Muharrem Aslan'ın yaptığı açıklama şu şekilde:

Her şarkının bir hikayesi var tabi. Bu eser benim o zaman çektiğim acıların bir ifadesiydi. Aslında şimdi bu eseri bana yaptıran kişiye çok teşekkür etmek istiyorum. çünkü bana bu tarifsiz acıları yaşatmamış olsaydı böyle bir eser de oluşmayacaktı. O dönem yaşadığım tüm olumsuzluklardan dolayı böyle güzel bir eser yapmış oldum.
Aşk sonucu nasıl biterse bitsin içinde kin, nefret barındırmamalı diye düşünüyorum. Her yaşanmışlık güzeldir ve en yakınımızın bile anlayamayacağı özel sırlar barındırır kendi içinde.öyle bir noktaya geliriz ki kelimeler bile anlamını yitirir artık.

Aşk acısının böyle etkileri olabiliyor gerçekten.

Başka söyleyen veya müziği tekrar remix eden başka kişiler pek olmadığı için aslından başka tavsiye veremiyorum bu müzikte :))

İyi dinlemeler, umarım ruhunuzun tonuna yakışmıştır.

ayrac1.png

Görseller Kaynak:

1

ayrac1.png

@golge

ayrac1.png

Sort:  

Hello golge!

Congratulations! This post has been randomly Resteemed! For a chance to get more of your content resteemed join the Steem Engine Team

Wonderful idea of the post

Congratulations @golge! You have completed some achievement on Steemit and have been rewarded with new badge(s) :

Award for the number of upvotes

Click on any badge to view your own Board of Honor on SteemitBoard.

To support your work, I also upvoted your post!
For more information about SteemitBoard, click here

If you no longer want to receive notifications, reply to this comment with the word STOP

Upvote this notification to help all Steemit users. Learn why here!

Mustafa Kaya’ya da çok benziyor ses tonu. Sözler ve müzik insanın içine işliyor.

Evet ona da benziyor, ses tonu bariton olunca çok fazla seçenek çıkmıyor bu konuda.

Müzik konusunda dinlemekten başka var mı herhangi bir enstrümana ilgi, sevgi?

İlgi, sevgi çok da öğrenmeye gelince sabırsız bir insanım, beceremeyince sıkılıyorum hep aletlerden. Arkadaşlar müzik kulağın yok derler genelde bana :))

Buradan, hiç müzik kulağı olmayan birisine benzemiyorsun ki. Aksine farklı düşüncelere salıyorsun insanı ;)

Teşekkürler, dediğim gibi aslında sabırsızım sadece yoksa ritim falan severim. Arkadaşlarım yanlış tanıyor o konuda beni :))

daha önce hiç dinlememiştim ve tavsiyene güvenerek şarkıyı başlatıp yazıyı okumaya koyulmuştum ki sesi sanki Nurettin Rençber:)
çok az bi fark var ama ses tonu çok benziyor👌

ben de şarkının isminin "ben gönlümü sana verdim" şeklinde olmasını daha çok beğendim aslında ama müziği daha iyi olabilirmiş..

yalnız adam Mustafa Yıldızdoğan'a benzemiyor mu:))

"Ben gönlümü sana verdim" olarak biliyordum ben de içeriği hazırlarken değiştirdim o araştırmayı yaparken :))

Yıldızdoğan'a benzetemedim ben fazla, onun daha kemiksi bir suratı var ;)

Yeni hesabınız hayırlı olsun hocam. Bu hesap kişisel hesabınız oldu değil mi? 😄

Ses rengi Ahmet Kaya ya çok benziyor. İlk defa dinledim, güzel ve anlamlı bir parça. Neşeli şarkılar tercih ettiğim için bu tarz pek dinlediğimi söyleyemem ama postu okurken iyi gitti diyebilirim.😃

Çok teşekkürler, evet kişisel ilgi alanlarımla ilgili paylaşımları burada yapacağım :))

Aynen yakında bir dizide falan yayınlanırsa daha çok duyarsınız :D

Hello... It's me you're looking for.

Coin Marketplace

STEEM 0.32
TRX 0.11
JST 0.034
BTC 66785.29
ETH 3229.75
USDT 1.00
SBD 4.30